כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

ערב ראש השנה • המתנה של החסידים לרבי: לא יאלץ לטוס לארה"ב

במסגרת הדינר השנתי לתורמי ותומכי מוסדות 'תולדות אהרן', קיבלו על עצמם חסידי תולדות אהרן שלא להטריח את האדמו"ר לטוס כמידי שנה לארה"ב • "נעניק לרבי מתנה לראש השנה. חצי מיליון דולר עד ראש השנה מלבד הסכומים שנדבו התורמים בדינר" הכריז הגבאי

האדמו"ר מתולדות אהרן הערב במירון. צילום: אלימלך גרסטל
האדמו"ר מתולדות אהרן הערב במירון. צילום: אלימלך גרסטל



במסגרת הדינר השנתי לתורמי ותומכי מוסדות 'תולדות אהרן' בארץ - שנערך היום (חמישי) בראשות האדמו"ר מתולדות אהרן, וכלל מסע לציוני הצדיקים בגליל ודינר יוקרתי - קיבלו על עצמם חסידי תולדות אהרן שלא להטריח את האדמו"ר לטוס כמידי שנה לארה"ב.

במהלך המסע, התקיים מעמד תפילה מרגש בראשות האדמו"ר לקראת הימים הנוראים על גג הציון הרשב"י באתרא קדישא מירון, ולאחר מכן נערכה סעודת מצוה במושב מירון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך סעודת המצווה נשא דברים המשב"ק המיתולוגי הרה"ח רבי גבריאל שישא שהזכיר בפני החסידים את הצורך כמידי שנה של הרבי לטוס כמידי שנה לארה"ב במהלך החורף, כבר שמונה עשרה שנה בכדי להחזיק את המוסדות והצורך לגייס 7 מיליון דולר בשנה, כשהחלק הארי בחודש חשוון - אז יוצא הרבי לארה"ב.

(ההדלקה בתולדות אהרן בל"ג בעומר. צילום: בנימין יורוביץ)
תולדות אהרן הדלקה


הגבאי אמר באזני החסידים כי יש רצון עז שהרבי לא יטרח לטוס. "הרצון של כל חסיד וחסיד שהרבי יישאר עמנו בארץ, שהרבי ישמור על בריאותו, ויוכל להתעלות ברוחניות בלי הטרדה שגורמת הנסיעה", אמר. "נעניק לרבי מתנה לראש השנה. חצי מיליון דולר עד ראש השנה מלבד הסכומים שנדבו התורמים בדינר" הכריז הגבאי.

בחסידות ייפתחו בקמפיין נרחב עד ראש השנה במטרה לגייס את הסכום, ובמהלך החודשים הקרובים יטוסו ראשי המוסדות להשלים את החסר, וכך יוכל הרבי להישאר בארץ.

במהלך הדינר שנמשך גם בשעה זו, נאספו כבר למעלה מ-200 אלף דולר כשהתקווה היא שיוכלו להגיע לסכום של יותר מחצי מיליון עד ראש השנה.

בתוך כך, כל חסיד שתרם בדינר קיבל י"ב חלות כסגולה מהרבי לכבוד שבת.
תולדות אהרן הבטחה טיסה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד