ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ועכשיו הקליפ: עקיבא מרגש עם 'עולמות' • צפו

עקיבא, אחד היוצרים הבולטים של העת האחרונה, השיק אך לפני חודש את אלבום הבכורה המדובר שלו, "עולמות" • כעת רואה אור הקליפ של השיר 'והאר מליבי' • לצפייה

ועכשיו הקליפ: עקיבא מרגש עם 'עולמות' • צפו



עקיבא, אחד היוצרים הבולטים של העת האחרונה, השיק אך לפני חודש את אלבום הבכורה המדובר שלו, "עולמות". עקיבא תורג'מן הוא מוזיקאי יוצר בן 25. נשוי ואב לשתיים. חי כיום בתל אביב, אבל במקור הוא מדימונה, ומרגישים את זה ביצירה שלו.

אביו של עקיבא הוא ראש ישיבה ההסדר בדימונה וברוח המשפחה הזאת הוא גדל. החיבור למוסיקה נולד בבית עם פיוטים מבית אבא, ומוסיקה קלאסית מבית אמא. מגיל צעיר מאוד החל לשיר ולנגן על מגוון כלים. כשבגר עוצב גם הקו המוזיקלי שלו, הוא חיבב רוק'נרול ומוזיקת סבנטיז עולמית. משם, הדרך ליצירה האישית והעצמית כבר הייתה פתוחה ומזמינה הוא החל להתנסות בכתיבה והלחנה.

בגיל 18 החל ללמוד בישיבה, בגיל 20 התגייס לגולני, בסיום השירות הצבאי נישא לרעייתו והחל להתפרנס כמוזיקאי. בין היתר כחלק מלהקת כלייזמר מצליחה אשר זכתה בתואר "להקת הכלייזמר הטובה בעולם" איתה הופיע רבות בארץ ובאירופה, ואיך לא, הופעות מרגשות במסגרת ׳הלב והמעיין׳.

את אלבום הבכורה שלו עולמות, שחרר כאמור לפני מספר שבועות והיום, אחרי שהאלבום התקבל בתעשיית המוזיקה הישראלית/ יהודית, הוא מתפנה לשחרר קליפ עם הסינגל "והאר מליבי", שיר שמרגש אותו מאוד.



מילים:
הכל יעלם ברוח כל הטיפות שספגתי בעודי חי ומבקש מבקש נפשי והיו מדרגות, מדרגות ובניינים ורחובות מעיינות נעלמים בחלומות ותהומות בכל נפשי בקשתי אל תעזבני בכל נפשי בקשתי והאר מליבי הכל יעלם ברוח כל השירים שכתבתי אובד עמוק במצולות מחפש אהבתי עשן אז יפרח בחושך ורק הריח יזכיר יספר על אש לנצח לא תכבי בכל נפשי בקשתי אל תעזבני בכל נפשי בקשתי והאר מליבי כבר כמה שנים אני שוכח כבר כמה שנים אני בורח ממך תן לי להיות המשוגע, המטורף שלא פוחד מכלום רק ממך

קרדיטים:
מילים ולחן: עקיבא תורג'מן.
הפקה מוזיקלית: ניר מימון.
עיבוד: ניר מימון.
בס, פסנתר, קלידים, תכנותים: ניר מימון.
תופים: ברק קרם.
גיטרות: עמית יצחק.
כינור: ניצן קנאטי.
צ'לו: נטע מימון.
מיקס: דניאל ברכר.
מאסטרינג: אייל קצב.
בוקינג: יהודה קלמן.
הוקלט ב'טרטוריה של בנדי'.
עריכת קליפ: יעל רייך.
שחקן: שריה ליסטנברג.
תודה עמוקה לכל העוזרים בהפקת הקליפ - ש.זוהר, יוסי מויאל.
עולמות עקיבא סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד