כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

חובש כיפה נעדר מאז יום שני. מזהים? עדכנו

ביום שני בשבוע החולף, נראה לאחרונה יעקב דיסקין כבן 30 בשכונת ליפתא במבואותיה המערביים של ירושלים, ומאז - נערכים חיפושים נרחבים אחריו, מחשש לחייו • כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה או למוקד זק"א בטלפון 1220 ללא כוכבית

חובש כיפה נעדר מאז יום שני. מזהים? עדכנו
.



ביום שני בשבוע החולף, נראה לאחרונה יעקב דיסקין כבן 30 בשכונת ליפתא במבואותיה המערביים של ירושלים, ומאז - נערכים חיפושים נרחבים אחריו, מחשש לחייו.

בפעם האחרונה בה נראה, לבש חולצה ורודה ארוכה עם צווארון לבן, מכנס כחול ארוך וחבש כיפה לראשו. תיאורו: גובה 1.75, מבנה גוף מלא, שיער כהה קצר, עיניים בצבע כחול.

מאות אנשים טובים ערכו סריקות קפדניות באיזור בו הוא נראה לאחרונה בכן בשכונות החרדיות בירושלים בהם הוא עשוי להיות, אך עד כה אין סימן חיים. "יחד עם משטרת ירושלים הפכנו כל אבן באיזור ההיעדרות" אומר ל'בחדרי חרדים' מפקד זק"א ירושלים בנצי אוירינג.

במסגרת החיפושים אחר הנעדר, הפעיל ארגון זק"א את יחידת כלבי גישוש של יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) ויחד עם יחידת החילוץ עציון הפעילו אמצעים טכנולוגיים נוספים. לחיפושים הצטרפו אנשי חסד נוספים ובהם ארגון ידידים ואיחוד הצלה.

מאז יום שני ועד ליום שישי בצהרים, איזור הליפתא נסרק פעמיים לפחות, היות ושם הוא נראה לאחרונה. בנוסף, נערכו סריקות במיקומים שונים לאחר שנמסר מידע כי הוא נראה שם. מירון, צפת, כותל המערבי, קבר שמעון הצדיק, הר המנוחות ועוד.

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה או למוקד זק"א בטלפון 1220 ללא כוכבית.
יעקב דיסקין חיפוש נעדר משטרת ישראל ליפתא זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד