י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אסוס מבהירה: "אין לנו כרגע תוכניות לעבוד עם דואר ישראל על בסיס קבוע"

אסוס מבהירה: "אין לנו כרגע תוכניות לעבוד עם דואר ישראל על בסיס קבוע"

צילום אילוסטרציה: דואר ישראל
צילום אילוסטרציה: דואר ישראל



קמעונאית האופנה הבריטית אסוס הכחישה היום (א') בתגובה לפניית TheMarker כי בכוונתה לחזור לעבוד עם דואר ישראל על בסיס קבוע.

אסוס עזבה את שירותי הדואר לפני למעלה משנה, בעקבות תלונות רבות מהלקוחות הישראליים על עיכובים בקבלת חבילות, והחלה להעביר את המשלוחים לחברת מסירת החבילות אי פוסט (E-POST).

אך בימים האחרונים קיבלו כ-2,000 ישראלים חבילות של אסוס, אותם הם התבקשו לאסוף דרך הדואר, מה שהוביל לניחושים וגרסאות סותרות בענף בנוגע לכוונת החברה. בדואר טענו כי מדובר בפיילוט שהחל לפני כשבוע וכי באסוס שוקלים לחזור ולעבוד עמם. בחברת ההפצה אי פוסט, שאסוס היא הלקוחה הבינלאומית הגדולה שלהם, מיהרו להכחיש את השמועה והבהירו כי הם עדיין המפיצים הבלעדיים של אסוס וששיתוף הפעולה נמשך כרגיל.

כעת, חברת אסוס מחזקת את גרסת אי פוסט ובתגובה לפניית TheMarker אמרו בחברה כי: "עשינו בעבר ניסויים במשלוחים מנקודה לנקודה כי אנחנו תמיד מחפשים את אפשרויות המשלוח הטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו. אין לנו כרגע תכניות לעבוד עם דואר ישראל על בסיס קבוע".

לפני כשנה (באוגוסט 2016) בעקבות תלונות רבות מהלקוחות הישראליים על עיכובים בקבלת חבילות, החליטו באסוס, אתר קמעונות האופנה הבריטי, להפסיק לעבוד עם דואר ישראל ולהעביר את המשלוחים לחברת מסירת החבילות אי פוסט. באותה תקופה גורם בחברת אסוס התבטא בנושא ואמר: "הדואר הוא מקום מסורבל - למרות שהוא מנסה להתייעל. אני יודע שבפסח בשנה שעברה היו משלוחים שנתקעו או נעלמו לגמרי וזה משהו שקשה לחברה לקבל. חלק מחוויית השירות באסוס היא גם המשלוח והוא צריך להיות יעיל יותר".

מאז, קיצרה אי פוסט את זמני ההמתנה לחבילה באופן משמעותי - וכיום רוב החבילות שנשלחות משם מגיעות לצרכנים בתוך 5 ימים בממוצע מרגע ההזמנה באתר.

יש לציין, כי זמני ההמתנה למשלוח התקצרו בשנה האחרונה גם דרך ענקית הסחר האלקטרוני הבריטית NEXT - המתחרה באסוס - שממשיכה לשתף פעולה עם הדואר. זאת משום שנקסט שידרגה את שירותי המשלוח לשירות פריים — שירות חינמי ללקוחות, שעליו משלמת החברה. השירות כולל מעקב מלא אחר הפריט משלב ההזמנה ועד מסירתו, והתחייבות לחלוקה בארץ עד שלושה ימי עסקים מנחיתת הפריט.

ניסוי שערכנו בתחילת השנה ובדק את זמני ההגעה מ-5 אתרים אהודים על הצרכנים הישראלים: איביי, עלי אקספרס, אמזון, נקסט ואסוס, מצא כי הזמן הממוצע להגעת חבילה לישראל הוא 22 יום, וכי שני האתרים המצטיינים באופן מובהק הם של ענקיות האופנה הבריטיות נקסט ואסוס.
דואר ישראל אסוס אי פוסט משלוחים מחו"ל קניות און ליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד