י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סערה בתעשיית המוזיקה: האם הזמר ליפא שמלצר הסיר את הפאות?

תעשיית המוזיקה החסידית רוחשת בשבוע האחרון, לאחר פרסום תיעוד וידאו ותמונות בהם נראה הזמר ליפא שמלצר ללא פאות • מחר, על פי מקורביו, עשוי הזמר הפופולארי להתייחס לשמועות • מה דעתכם?

סערה בתעשיית המוזיקה: האם הזמר ליפא שמלצר הסיר את הפאות?



כוכב הזמר החסידי מארה"ב ליפא שמלצר, מוכר מאוד לא רק בזכות המוזיקה שהוא מייצר, אלא אף בזכות הופעתו הייחודית: החלפת ביגוד צבעוני בתדירות גבוהה, ארסנל מכובד של זוגות משקפיים ושאר פרטי אקססוריז מגוונים.

אולם נדמה כי גם עבור הסטנדרטים של ליפא שמעלצר השבוע נקבע רף חדש: בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, נראה שמלצר כאשר הפאות המזוהות עמו כל כך נגזזו. ע"פ התיעוד ניתן לראות בוודאות כי שמלצר מציג תספורת חדשה ומדורגת, כזו שלא הייתה בעבר, אך לא ניתן לקבוע בוודאות האם הפאות הוסרו לחלוטין.

שמלצר שגדל בחסידות סקווירא השמרנית במדינת ניו יורק, החל את דרכו כחסיד מן המניין, ואף שימש כזמר מקהלה בשבתות ובאירועים. לאחר תקופה, החל שמלצר לגלות התעניינות בעולם המשחק, ואף ביצע מוזיקה בסגנונות חדשניים.

בתקופה האחרונה החל שמלצר לצלם סרטוני סלפי, בפורמט המכונה "שני וחמישי" בהם הוא אומר דברי תורה קצרים, ומצלם את עצמו באירועים שונים בהם הוא משתתף. ע"פ מקורביו ששוחחו עם 'בחדרי חרדים': מתכוון שמלצר להתייחס מחר בסרטון של יום שני לסוגיה הרגישה ולשים סוף לשמועות הרוחשות.


ליפא שמלצר בסליחות, אמש.
ליפא שמלצר פאות תספורת סקווירא חסיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד