כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תיאטרון האבסורד: הפלסטינים מציגים תמונות שואה כ"מעשי טבח ישראלים"

התקשורת הפלסטינית מציגה באופן שקרי את זוועות השואה כתמונות מהסכסוך הישראלי-פלסטיני • "מדובר במקרה חמור ביותר של פרסום שקרי, נבזי ופוגע בזכר השואה ובעם היהודי כולו וכל זאת נעשה בעיתון המתפרסם בבירת ישראל" אומר אילן שחשף את האבסורד

תיאטרון האבסורד: הפלסטינים מציגים תמונות שואה כ"מעשי טבח ישראלים"



פוסט שפרסם ישראלי בשם תומר אילן בפייסבוק מגלה תגלית מדהימה, התקשורת הפלסטינית מציגה באופן שקרי את זוועות השואה כתמונות מהסכסוך הישראלי-פלסטיני.

המחקר של אילן חושף עשרות מקרים שבהם פרסומים פלסטיניים וערביים, כולל עיתונים מהמיינסטרים הערביים, מפרסמים תמונות של מחנות ריכוז נאציים של מלחמת העולם השנייה, שציינו אותם כאירועים שהתרחשו בסכסוך במזרח התיכון.

וכך כותב אילן: "התקשורת הפלסטינית מפרסמת תמונות זוועה מתקופת השואה באופן שקרי כתמונות של מעשי טבח שישראל ביצעה בפלסטינים, תחקיר שביצעתי גילה עשרות מקרים בהם כלי תקשורת פלסטיניים וערביים פרסמו תמונות ממחנות הריכוז הנאציים מתקופת מלחמת העולם ה-2, ובאופן שקרי הצמידו לתמונות כותרות המציגות אותן כאירועים שהתרחשו בסכסוך הישראלי-פלסטיני במזרח התיכון.

"הדוגמא המצורפת פורמה בעיתון "אל-קודס", עיתון פלסטיני חשוב שפועל ממזרח ירושלים ב-29 לאוקטובר 2016. כותרת המאמר היא "יום השנה לטבח בכפר קאסם" ומתחת לתמונה מופיע הכיתוב "הטבח בכפר קאסם". למעשה התמונה צולמה ב-12 לאפריל 1945 במחנה הריכוז דורה-מיטלבאו. מדובר לשקר מתועב, בחילול זכר השואה ובסוג של הכחשת שואה.

"אני מחזיק בתיעוד של מקרים אחרים שבהם אותה תמונה פורסמה כמעשי טבח בדיר יאסין, בסברה ושתילה, בבחר אל-בקר במצרים ובתל א-זעתר בלבנון.

"מדובר במקרה חמור ביותר של פרסום שקרי, נבזי ופוגע בזכר השואה ובעם היהודי כולו וכל זאת נעשה בעיתון המתפרסם בבירת ישראל" אומר אילן.

רקע היסטורי:

הטבח בכפר קאסם התרחש ב-29.10.1956 אזרחים ערבים ישראליים שחזרו לביתם בזמן עוצר שהוטל על הכפר נורו ונהרגו ע"י שוטרי משמר הגבול.




קטע מעיתון 'אל קודס' היוצא לאור במזרח ירושלים הנמצאת בריבונות ישראל

מחנה דורה-מיטלאו היה מחנה ריכוז נאצי ליד העיר נורדהאוזן בגרמניה. הוא הוקם בקיץ 1943 כמחנה משנה של מחנה הריכוז בוכנוולד. במחנה היו אסירים יהודים, צוענים ואנשים נוספים ממדינות אירופיות רבות. ב-11 לאפריל 1945 חיילים אמריקאים שחררו את האסירים ששרדו את המחנה"

התחקיר פורסם ע"י תומר אילן בקבוצת ACT.IL הנלחמת ב-BDS באנטישמיות ובהסתה ברשתות החברתיות. להרשמה לקבוצה.











תומר אילן פלסטינים שואה פייסבוק כפר קאסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד