י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המראות הקשים מההפגנה. היומונים מגנים את המשטרה: "נרמסים מתחת לרגלי החוק"

למחרת ההפגנה הסוערת שהוציאה את השוטרים משליטה, ב'ידיעות אחרונות' שיבצו את האייטם בכותרת ראשית תוך ביקורת מפורשת על אלימות המשטרה • גם ב'יתד' ו'המבשר': "זעם וזעזוע בעקבות התפרעות ברוטלית של שוטרי משטרת ירושלים"

אלימות השוטרים אתמול. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אלימות השוטרים אתמול. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



למחרת הצילומים הקשים שפורסמו אתמול (ראשון) מהפגנת חסידי תולדות אברהם יצחק בגין מעצר נכד האדמו"ר שנעצר עם נחיתתו בנתב"ג בגין עריקות ונשפט ל-20 ימי מחבוש, התקשורת מגנה הבוקר בכותרות ראשיות את אלימות השוטרים.

הכותרת הראשית בעיתון 'ידיעות אחרונות' היא "נרמסים מתחת לרגלי החוק" כאשר לצד הכיתוב לבן על גבי שחור נראים שני מפגינים שרועים על הכביש נרמסים על ידי סוס עליו רכוב פרש משטרתי.

בעיתון 'ישראל היום' הכותרת קטנה יותר - "שוטרים הגזמתם!" טור של חיים שיין בו נכתב בהמשך: "התמונות שנראו אתמול על המסכים, והציגו את האופן שבו פיזרו השוטרים את הפגנת החרדים בירושלים, היו מזעזעות. אם היינו רואים תמונות כאלה מפיזור הפגנה של יהודים באירופה, אמות הסיפים היו רועדות וכותרות התקשורת הישראלית היו מאשימות את המשטרות הזרות באנטישמיות צרופה".





ב'יתד נאמן' נכתב הבוקר בין היתר בסיקור ההפגנה: "אלימות ברוטלית של שוטרים נגד חסידי תולדות אברהם יצחק, ביקורת ציבורית נרחבת נוכח תיעודים של אלימות חסרת רסן".

וב'המבשר': "זעם וזעזוע בעקבות התפרעות ברוטלית של שוטרי משטרת ירושלים נגד מפגינים לשחרור עצור גיוס. אישי ציבור הביעו מחאה נמרצת וקראו למשטרה לעשות סוף להתנהגות האלימה".

בתיעוד חדש שפורסם נראה אחד השוטרים שולף חפץ מבין המפגינים שהיו שרועים על הכביש, מקמט אותו ומשליך אותו למרחק, עדי ראיה אמרו ל'בחדרי חרדים' כי מדובר במשקפיים של אחד המפגינים אך התיעוד לא מספיק ברור כדי לוודא זאת • צפו ותשפטו בעצמכם
אלימות שוטרים הפגנה תולדות אברהם יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד