כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

עם אתרוג ולולב: ליפא מסביר את הלוק החדש • צפו

אחרי ימים בהם סערה הרשת סביב השאלה האם ליפא שמלצר גזז את פאותיו, משחרר הזמר הפופולארי סרטון מיוחד בו הוא פונה לגולשי 'בחדרי חרדים' - מאשר כי הוא אכן נטול פאות, מספר על המייל המרגש שקיבל מהאם ואיך אפשר להישאר 'ערליכער איד' גם ככה • צפו

ליפא שמלצר. צילומסך
ליפא שמלצר. צילומסך



כחודש ימים לאחר שסערו הרשתות החברתיות, סביב השאלה האם כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר, נפרד מהפאות המסולסלות שכל כך אפיינו אותו, כעת בסרטון שצילם לגולשי 'בחדרי חרדים' הוא מסביר את פשר הלוק החדש.



"לגולשי בחדרי חרדים, מועדים לשמחה". פותח ליפא את דבריו "אני מתרגש לספר לכם סיפור עם אתרוג ולולב ביד. קיבלתי מייל מאמא שסיפרה לי בדמעות שהבן שלה לא החזיק לולב ואתרוג כבר כמה שנים, אבל השנה הוא פתאום רצה לנענע ארבעת המינים, והוא אמר לה: 'אם ליפא שמלצר יכול להיות עם פאות קצרות, והוא יהודי חם וירא שמיים, גם אני יכול להיות ככה. תמיד חשבתי שאם אני עם תספורת מודרנית, אני לא מספיק יהודי טוב. אבל אם ליפא יכול להיות יהודי טוב עם תספורת כזו, אז גם אני יכול, אפילו שאני נראה קצת אחרת".

ליפא מסיים ואומר: "רק בגלל הסיפור הזה היה כדאי לשנות את הסטייל שלי, והכנסתי את הפאות בפנים, ולא בחוץ. צריך להראות שאתה יהודי כמו שאתה".

כזכור, בתיעוד שפורסם לאחרונה ברשתות החברתיות, נראה שמלצר כאשר הפאות המזוהות עמו כל כך נגזזו. ע"פ התיעוד ניתן לראות בוודאות כי שמלצר מציג תספורת חדשה ומדורגת, כזו שלא הייתה בעבר, אך לא ניתן היה לקבוע בוודאות האם הפאות הוסרו לחלוטין.

שמלצר שגדל בחסידות סקווירא השמרנית במדינת ניו יורק, החל את דרכו כחסיד מן המניין, ואף שימש כזמר מקהלה בשבתות ובאירועים. לאחר תקופה, החל שמלצר לגלות התעניינות בעולם המשחק, ואף ביצע מוזיקה בסגנונות חדשניים.

בתקופה האחרונה החל שמלצר לצלם סרטוני סלפי, בפורמט המכונה "שני וחמישי" בהם הוא אומר דברי תורה קצרים, ומצלם את עצמו באירועים שונים בהם הוא משתתף. ע"פ מקורביו ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' הם העריכו כי ליפא מתכוון להתייחס לנושא בסרטונים הללו ולשים סוף לשמועות הרוחשות, אלא שבאותו היום נפטר אביו הרה"ח ר' ראובן שמלצר ז"ל והדבר נדחה.

כאמור, בסרטון שצילם היום עבור גולשי 'בחדרי חרדים' הוא מסביר מזווית מסוימת מדוע הוא נראה כך ואיך הוא בכל זאת יכול להמשיך להיקרא 'חסידישער ערליכער איד'.
ליפא שמלצר פאות סקווירא חסיד מוזיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד