י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חברת ניו דרייב מתרחבת לגן סורק: תקים מרכז תפעול ולוגיסטיקה על שטח של כ-15 דונם בהשקעה של כ-35 מיליון שקל

בימים אלה משיקה ניו דרייב 7 סניפים חדשים לקניית רכב ב-100% מימון ברעננה, בית שמש, טבריה, נתניה, נצרת, אשקלון וירכא

חברת ניו דרייב מתרחבת לגן סורק: תקים מרכז תפעול ולוגיסטיקה על שטח של כ-15 דונם בהשקעה של כ-35 מיליון שקל



ניו דרייב, חברת הליסינג הפרטית הגדולה בישראל, רכשה 15 דונם במתחם גן שורק עליו תקים מרכז תפעול ולוגיסטיקה עבור ציי הרכב של החברה, בהשקעה של כ-35 מיליון שקלים.

המרכז הלוגיסטי החדש מיועד לצי הרכב של החברה אך במקביל יעניק שירותים לקהל הרחב כגון: שירותי מוסך, טיפולים, מחלקת פחחות ועוד וכל זאת בהתחייבות למחירים הזולים ביותר בענף, על ידי הסדרי יבוא של חלפים ותכנון עבודה נכון שיוביל להוזלת אחזקת הרכבים בשיעור של כ-40%!

ניו דרייב מובילה את מהפיכת הרכב בישראל והיא החברה הראשונה בארץ המציעה רכב חדש עם אפס קילומטרים בתנאי תשלום של עד 100% מימון.

ניו דרייב עובדת בשיתוף פעולה מלא עם יבואני הרכב המובילים ובימים אלה היא משיקה סניפים חדשים, רובם בזכיינות, ברעננה, בית שמש, טבריה, נתניה, נצרת, אשקלון וירכא בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים. הרשת מונה כיום כ-15 סניפים בפריסה.

לדברי עדיאל הר זהב, סמנכ"ל החברה: "ניו דרייב רכשה בימים אלה 15 דונם קרקע במתחם גן שורק. בכוונתנו להשיק בשנה הבאה מרכז תפעול ולוגיסטיקה בהשקעה של כ-35 מיליון שקלים, שיעניק את כל השירותים לציי הרכב שלנו ולקהל הרחב, החל משירותי מוסך, תיקונים, התקנות, אחסון מלאים, טיפולים ואגף מסירות".

"היתרון הבולט שלנו הוא שהשירותים יהיו פתוחים גם לקהל הרחב עם ההתחייבות הרגילה של ניו דרייב למחיר הזול ביותר, ללא פשרה על איכות השירות".

הר זהב הוסיף ואמר: "ניו דרייב מביאה מהפיכה בשוק הרכב בישראל ומאפשרת לכל אחד לרכוש רכב חדש בעלות הנמוכה ביותר עם אפשרות לעד 100% מימון והכל הודות לשיטה ייחודית שפיתחנו. מאחר והשיטה שלנו מצליחה אנו מקבלים הרבה מאד פניות מהציבור שמעוניין לקנות כלי רכב חדשים עם אפס קילומטר בתנאי מימון הזולים ביותר בישראל ומאידך גם זכיינים מבינים את הפוטנציאל האדיר של החברה להתרחבות בכל הארץ".

יתרון בולט נוסף של ניו דרייב מתבטא בכך שהחברה מסייעת לכלל לקוחותיה, החל מתהליך בחירת הרכב והתאמתו לקונה ועד לקבלת הלוואה לצורכי קניית רכב חדש בתנאי רכישה, בהתאמה אישית בשיטת הליסינג הפרטי ("מיני-ליס"), עם אפשרות טרייד-אין לכל סוגי הרכב, כך שכל לקוח יכול להחליט ולקבוע כמה נוח ונכון לו לשלם בכל חודש על הרכב .

שיטה זו מאפשרת להרבה מאד אנשים שלא מסוגלים לרכוש כיום רכב חדש מהון עצמי לרכוש מהחברה רכב חדש יד ראשונה במימון מלא, ותוך הקפדה על החזרים חודשיים הנמוכים ביותר בארץ.


ניו דרייב גן סורק יבואני רכב מרכז תפעול כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד