ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

השקת מיזם חדש לדיור בר השגה • הבשורה: דירה בפחות מ- 100,000 ש"ח

מיזם חדש אותו משיקה קבוצת "הרציג נדל"ן" בשיתוף "קרן גמ"ח לפיתרון הדיור" ייעודית השמה למול עיניה מגמה לסייע ברכישת דירה למחוסרי דיור במגזר החרדי, יצא לדרך ממש בימים אלו ורושם בשורה חדשה בשוק הדירות: דירה בהון עצמי התחלתי של כ-מאה אלף שקלים בלבד!

השקת מיזם חדש לדיור בר השגה • הבשורה: דירה בפחות מ- 100,000 ש"ח
מצוקת הדיור צילום: יעקב לדרמן ודוד כהן, פלאש 90



לא רק במחיר למשתכן! משבר הדיור לא החל אתמול, כולנו מכירים אותו מקרוב. כל מי שמחתן ילדים ניצב בפני הדילמה הזו של דירות עלובות במחירים גבוהים, ובסוף, בלית ברירה ומפני שהשוק כל כך בעייתי, קונים מה שיש, משלמים ביוקר ו...לא מרוצים.

מיזם חדש אותו משיקה קבוצת "הרציג נדל"ן" בשיתוף "קרן גמ"ח לפיתרון הדיור" ייעודית השמה למול עיניה מגמה לסייע ברכישת דירה למחוסרי דיור במגזר החרדי, יצא לדרך ממש בימים אלו ורושם בשורה חדשה בשוק הדירות: דירה בהון עצמי התחלתי של כ-מאה אלף שקלים בלבד!

*מיקום מעולה: העיר צפת

המיזם החדש מושק בעיר צפת בלב ליבה של העיר העתיקה ברחוב קרן היסוד, עם כ-120 יחידות דיור בסטנדרט גבוה ולא בכדי!

צפת בכלל ושכונת העיר העתיקה בפרט היא כבר עיר ואם. קריה חרדית לתפארת בנויה בה לתלפיות, עם כוללים, מוסדות חינוך, צרכניות ותחבורה מסודרת ובעצם, כל מה שצריך לקהילה תוססת וצעירה יש בה ובשנים האחרונות התבססו בה אף יותר ויותר עוד ועוד קהילות מהמגזר החסידי.

חברה מעולה: אנ"ש

בצד השכונה החרדית המפותחת עומד להיבנות פרויקט חדש, המיועד לציבור חרדי – כלל חסידי, עם הדגש מיוחד לכוון הזוגות הצעירים מחוסרי הדיור. ועדת אכלוס תבטיח את אופי התושבים וכבר כעת מתנהלים מגעים על רכישת אשכולות של דירות בעבור חסידויות מסוימות.
בפרוייקט החדש אמורים להיבנות 5 בניינים שחלק גדול מהדירות בהם יהיו בנות שלושה חדרים, כאשר העדיפות ברכישה תינתן למחוסרי דיור וזוגות צעירים. עם זאת ייבנו גם דירות גדולות יותר של ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

ליווי תורני: לא תסור מכל אשר יורוך

"לחיים" ע"י הצדדים אצל כ"ק האדמו"ר מביאלא צילום: "לחיים" ע"י הצדדים אצל כ"ק האדמו"ר מביאלא
"לחיים" ע"י הצדדים אצל כ"ק האדמו"ר מביאלא


האדמו"ר מביאלא שליט"א, מורו דרכו של היזם, דרבן אותו להיחלץ ולמצוא פתרונות זמינים ומעשיים למחוסרי הדיור. הוא עודד את היזם בעל הניסיון לפעול בנחרצות למימוש פרויקט זה של הדיור בצפת, בכדי לתת מענה סביר למחפשי דיור הולם וזול ומותאם למגזר החרדי.
כך, האדמו"ר שליט"א, (שהוא גם מתגורר בחלק גדול מהשנה בעיר צפת,) מלווה את הפרויקט החדש בכל צעד ושעל. האדמו"ר שליט"א הביע התעניינות רבה על תנאי הרכישה והתאמת הרוכשים ומדריך את היזם בכל פעילות ושלב, כאשר מטרתו היא לאפשר לקהל חסידיו ולזוגות צעירים לגור במקום בעל אווירה רוחנית גבוהה, ולגדל משפחה בתנאים האופטימאליים ביותר, מבלי להיכנס לסחרור חובות מעיקים.

כמי שמכיר את צרכי הציבור ואת החסר הגדול בדירות ממליץ האדמו"ר שליט"א על פרויקט זה הן מבחינת המחירים והתשלומים הנוחים במיוחד, והן מבחינת איכות הסביבה החרדית.

איך קונים דירה עם 100,000 ₪?

אז איך באמת ניתן עם הון התחלתי נמוך לרכוש דירה בפרויקט? את הפתרון מציג בפנינו היזם ר' יהודה הרציג: "הפרויקט מושק לציבור בימים אלו כאשר כל מי שאכן רציני ומתאים יכול להירשם ולקבל זכות דירה. ההרשמה נעשית בליווי משרד עו"ד עופר טל ושות', כאשר יש להפקיד בנאמנות סכום של 25,000 ₪ בעת ההרשמה, דמי רצינות.

לאחר שיסתיים הליך רכישת הקרקע ותכנון אדריכלי מפורט ובד בבד עם קבלת החלטת הוועדה לתכנון ובניה לאשר הפרוייקט בתנאים, יחתמו הצדדים על הסכם מכר פורמאלי ועל רוכשי הדירות יהיה להשלים את הסכום אותו הפקידו אצל עורך הדין – ל-7% מערך הדירה בלבד, היינו כ- 60,000 ₪ בלבד - לדירת 3 חדרים.

השלמת הסכום לגובה זה נעשית על פי "חוק המכר" שנועד להגן על רוכשי הדירות. רק בשלב מאוחר יותר, כאשר הושלמו היתרי בנייה, והמכונות עלו על השטח – מתחילים התשלומים המחולקים לפי התקדמות הבניה בפועל ומלווים בערבות מכר ע"פ חוק החל מן השקל הראשון המופקד בפרויקט".

הבשורה הגדולה: הגמ"ח המיוחד

"עם מועד התשלום הנדרש להשלמת ההון העצמי, דהיינו לאחר יציקת רצפה ראשונה, מעמידה "קרן הגמ"ח המיוחד לפתרון הדיור החרדי" אפשרות לקבלת הלוואה להשלמת הון עצמי בסך עד 15% מעלות הדירה ללא ערבים ובפריסת תשלומים נוחה של עד 72 חודשים וללא ריבית! הלוואה זו תינתן ע"פ תנאי הגמ"ח למחוסרי דיור בלבד.

תשלומים הבאים יכולים להתחלק בין המחותנים תוך נטילת משכנתא, שכיום ניתנת בתנאים מצוינים."

כך, כאשר את המשכנתא ניתן לקחת בשלב מאוחר ביותר, קרוב לכניסה לדירה, לא נוצר מצב בו יש לשלם לאורך תקופה ארוכה גם משכנתא וגם תשלום שכר דירה.

בלי אותיות קטנות!

מלבד רף הבטיחות הגבוה שמוצע לרוכשי הדירות, חשוב לתת את הדעת לכך, שמדובר במחיר ברור וסופי, כאשר מחירה של דירת שלושה חדרים יפה וחדשה, עם מפרט גבוה ועשיר, יעמוד על 840,000 ₪ בלבד.

חשוב לציין כי הדירות מתוכננות ע"י האדריכל יצחק שפירא, בעל חברת "ליעד אדריכלים", שהוא בעל ידע וניסיון רב מאוד בתכנון דירות מן הסוג הזה, כך שהרוכשים יקבלו דירה מושקעת, ששטחה מתוכנן ומנוצל היטב, והיא עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מי שמברר על יוזמות שונות נתקל לא פעם במספרים שאמורים לייצג "מחיר דירה" אולם לאחר עיון באותיות הקטנות הוא מגלה כי המחיר לא כולל עוד פרמטרים רבים ובסופו של דבר, הסכום אותו יש לשלם גבוה באחוזים גבוהים מן המחיר האטרקטיבי שפורסם במודעות.

להישאר רגוע: הביטחונות

מכירים אנשים שהצטרפו לקבוצות רכישה? הם קיוו לשפר דיור או לקנות דירה לזוג הצעיר, כזו שתהיה מוכנה תוך שנתיים שלוש, והנה, עשר שנים אחרי – הפרויקט עדיין תקוע, הם נדרשים לשלם עוד ועוד כספים ובסופו של דבר מתברר כי העסקה שעשו היתה גרועה ביותר!

מדהים לגלות שהפרויקט החדש של חברת "הרציג נדל"ן" מציע מחיר שמתחרה בכל קבוצת רכישה, כאשר המחיר סגור וסופי בלי הפתעות לא נעימות בהמשך הדרך...

כמו כן, לוח הזמנים הקשיח מציין תאריך יעד ברור וסופי, כאשר עם סיום הרישום והשלמת רכישת הקרקע יתנהל הפרויקט בצמוד ללוח זמנים מפורט ומחייב על פי חוק המכר.

אל תחמיצו את ההזדמנות!

"בצמוד לפרסום כתבה זו, אנו פותחים מוקד רישום במשרד החברה בפתח תקוה," אומר מר הרציג, יזם הפרויקט. "לא נפרסם בחוצות ולא נקרא לקהל הרחב לבוא לערבי הסברה, פשוט מפני שמי שמבין עניין לא יחמיץ את ההזדמנות הייחודית הזו –שילוב של מחיר דירה מיוחד וסיוע בהעמדת הון עצמי ללא ריבית ובפריסה נוחה, ויאפשר לילדיו דיור הולם במיקום מצוין ובמחיר מציאה ביחס למחירי הדיור בשכונה ובארץ כולה. כך, אנו מקווים לסגור את ההרשמה בתוך חודשיים ימים מהיום."

יש להדגיש כי סדר בחירת הדירות יהיה לפי סדר ההרשמה לפרויקט כך שיש לכם עוד סיבה טובה להזדרז ולהחליט.

לפרטים ובירור מועדי הרשמה ניתן לחייג 8016*
צפת הרציג נדלן השקעה מיזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד