י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שני בכירים במשרד הבריאות נעצרו בחשד לקבלת שוחד

שני עובדים בכירים במשרד הבריאות ושני עמילי מכס, נעצרו בוקר על ידי משטרת ישראל במסגרת פרשיית ההברחה של תוספי מזון • החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים וכן פעולות נוספות

אילוסטרציה. (pixabay)
אילוסטרציה. (pixabay) צילום: pixabay



משטרת ישראל עצרה הבוקר (שלישי), שני עובדים בכירים במשרד הבריאות ושני עמילי מכס, במסגרת פרשיית ההברחה של תוספי מזון לספורטאים, שחקירתה הפכה לגלויה לפני כשבוע.

המשטרה מנהלת חקירותיה, הסמויות והגלויות, תוך הפעלת כוחות משימה ואמצעים מיוחדים, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את בטחון הציבור ושלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין

יחידה ארצית במשטרת ישראל, עצרה לפנות בוקר (19.9.17) ארבעה חשודים, בהם: שני מהנדסי מזון בכירים במשרד הבריאות ושני עמילי מכס, בחשד כי הארבעה קבלו שוחד מיבואן בתחום הספורט, על מנת לקדם ולאשר ייבוא של תוספי מזון לספורטאים, מבלי לערוך את הבדיקות הנדרשות.

מדובר בהתפתחות בחקירה שהפכה גלויה לפני כשבוע, במסגרתה עצרו ב-10.9 חוקרי היאל"כ בלהב 433 את מנהלת תחנת הסגר בנמל אשדוד ויבואן, בתום חקירה סמויה שנערכה במהלך החודשים האחרונים.

עפ"י החשד יבואן גדול מאוד בארץ, ביצע ייבוא של תוספי מזון במטרה לשווקם לספורטאים, אולם ניסה להבריח אותם ארצה מבלי שייבדקו ע"י משרד הבריאות, וזאת ע"י תשלום שוחד למנהלת תחנת ההסגר במשרד הבריאות בנמל אשדוד וכן חשד כי שיחד שני בכירים נוספים במשרד הבריאות, האחראים על מתן אישורי ייבוא של מזון ארצה.

בשעה 12:00 יובאו הארבעה לבימ"ש השלום ראשל"צ, בבקשה להאריך את מעצרם ואת מעצרה בשנית של מנהלת תחנת ההסגר בנמל אשדוד.

החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים וכן פעולות נוספות בשת"פ, רשות המיסים ובכירי משרד הבריאות.
משרד הבריאות שוחד רשות המסים מכס להב 433

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד