כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

השר בנט תיקשר עם בן ה-9 באמצעות האישונים

שר החינוך הגיע אתמול לסיור במרכז השיקומי מש"י בירושלים כדי לבחון מקרוב את יישום הרפורמה "הנגשה לכל תלמיד" • השר שאל את הילדים שאלות מתוך חומר הלימודים והתרשם מהיקף ידיעותיהם

השר בנט תיקשר עם בן ה-9 באמצעות האישונים
שלומי כהן



שר החינוך נפתלי בנט ערך אתמול (שלישי) סיור במרכז השיקומי מש״י בירושלים ועמד על ישום רפורמת ״הנגשה לכל תלמיד״ שהוביל במסגרתה נהנים הילדים מאמצעים טכנולוגיים המסייעים להם בלימודים ובתקשורת.

בית הספר וגני הילדים של מש״י מונים כמאתיים ילדים בעלי צרכים מיוחדים הזוכים לקבל את סל הטיפולים המלא במטרה לאפשר להם עצמאות ומסגרת לימודית מקצועית.

במהלך הסיור הוצגו לשר כיתות הלימוד המיוחדות העושות שימוש בתקשוב באמצעות טאבלטים ומחשבים, ואביזרי עזר שונים. כמו כן פגש בנט תלמידים המתקשרים באמצעות תקשורת תומכת חליפית כדוגמת מחשבי מיקוד מבט. השר עמד מקרוב אחר מערך טיפולי הפיזיותרפיה ומגוון הטיפולים המשלימים המוענקים במש״י.

השר בנט העניק תשומת לב רבה ושוחח עם הילדים, התעניין בתכני הלימוד ובאופן היישום בפועל של רפורמת ״הנגשה לכל תלמיד״.

לשר הוצגו שלל הטכנולוגיות בהם משתמשים במש״י לטובת הילדים. השר שאל את הילדים שאלות מתוך חומר הלימודים והתרשם מהיקף ידיעותיהם.

ילדי מש״י התרגשו מהביקור והעניקו לשר שלל מזכרות. הם הודו לו על פעילותו למען החינוך המיוחד.

במהלך הביקור פגש השר את אלעזר, ילד בן 9 העושה את דרכו מדי יום מאשדוד למרכז מש״י בירושלים והתרשם מיכולתו לתקשר באמצעות אישוני העיניים בלבד לאור העובדה כי הוא משותק בכל חלקי גופו. השר בנט תקשר עם אלעזר וניהל עמו שיחה ממושכת.

צוות המורים, המטפלים והילדים נפרדו מהשר באיחולי הצלחה לשנה החדשה.

צילום: שלומי כהן









נפתלי בנט המרכז השיקומי מש''י סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד