י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

כלי גוגל עבור מקצועני SEO - המשך

מה הקשר בין דפדפן האינטרנט עם SEO? מהי הגדרת התראה בדפדפן שלך? איך משתמשים נכון עם כלים לקידום? כל המידע הנחוץ עבור מקצועני SEO

כלי גוגל עבור מקצועני SEO - המשך



Google Chrome

מה הקשר בין דפדפן האינטרנט עם SEO? אם אתה מוצא את עצמך חושב כי כל הדפדפנים זהים, כדאי שתשנה את החשיבה שלך. הנה הסיבה לכך, ל- Google Chrome יש מגוון של תוספים לקידום אתרים SEO היכולים לעזור לך לקבל החלטות טובות יותר בנוגע לאסטרטגיית השיווק המקוון שלך. אם ניקח כדוגמא את SEO & Website Analysis extension הוא אחד הטובים ביותר שתמצא. עם זאת, אתה יכול מיד להפיק דוח SEO עבור כל אתר. זה לא רק מספק את ההזדמנות למעקב אחר ההשפעה של אסטרטגיית ה- SEO שלך, אלא זה עושה את אותו הדבר לגבי המתחרים שלך. כתוצאה מכך, תוכל לקבל הבנה טובה יותר של מה שאתה צריך לעשות, כדי לעלות לצמרת החיפוש של Google עבור מילות המפתח שלך. אם אתה פתוח לשימוש ב- Google Chrome כדפדפן שלך, ודא שאתה גם פתוח לשימוש במספר תוספי SEO. ברגע שאתה מוצא אחד שמתאים לך הכי טוב, אתה עשוי להיות מופתע כמה פעמים אתה תסתמך על זה ככלי חינם לתכנון מילות מפתח.

התראות Google

בדיוק כפי שהוא עם Google Chrome, ייתכן שלא מבינים כיצד כלי זה יכול לעזור לך להגיע למטרות הקשורות לקידום אתרים SEO שלך. עם זאת, ככל שתשתמש יותר בהתראות של Google, כך תקבל יותר יצירתיות. אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא להגדיר התראה בדף שלך, לשלושה עד חמישה מהמתחרים הראשיים שלך. בדרך זו, תקבל הודעה, בכל פעם שהם מוזכרים. זה חיוני עבור אופטימיזציה לטווח ארוך למנועי חיפוש. למה זה חשוב? ראשית, זה מאפשר לך להיות במעקב אחר המתחרים שלך ומה הם עושים. אין שום דבר רע במעקב אחר פרסומים בבלוגים כי אתה חייב באופן קבוע לדעת את המתחרים שלך. אם יש לך משהו שמעניין את הלקוחות שלך או אם אתה יכול להוכיח שהחברה שלך חשובה בדיוק כמו המתחרים שלך, אל תתפלא אם זה יוביל לכיסוי חיובי ואולי לקישור חזרה לאתר שלך, שפר את תוצאות החיפוש ואת בניית הקישורים החיובית בהזדמנות זו.

Google Voice

מהי המטרה העיקרית שלך, לגבי SEO ואתר האינטרנט שלך? כמו הרוב, התשובה היא פשוטה לגרום ככל האפשר לתנועה לאתר אשר תייצר יחס המרה גבוהה. אבל, זכור את זה, יש עוד הרבה מה לעשות כדי להפוך את העסק למצליח בודאי יותר מאשר להגדיל את התנועה לאתר. אתה חייב להיות מוקד ובעל תוכנית סדורה להמרת כניסת גולשים ללקוחות. בהתאם לעסק שלך, אתה עשוי להיות מי צריך לקפוץ לטלפון עם לקוחות פוטנציאליים. במקרה זה, אתה יודע כמה חשוב להיות זמין בכל עת. זה המקום שבו Google Voice נכנס למשחק. עם הכלי הזה לרשותך, אתה תקבל גישה למספר אחד עבור כל הטלפונים שלך. לכן, אם יש לך יותר מקו עסקים אחד, לדוגמה, תוכל להשתמש ב- Google Voice כדי לרכז את כולם יחד. יתר על כן, הוא מציע ללא תשלום שיחות בינלאומיות, מערכת קולית פשוטה ושיעורי תחרותית על כל השיחות הבינלאומיות. אם אתה תוהה מה עוד תוכל לעשות עם Google Voice, לשלוח הודעות טקסט ישירות מהמחשב שלך. יצירת ברכות מותאמות אישית כדי להתאים אישית את החוויה של המתקשרים. שיתוף הודעות קוליות וקריאת תמלילים באופן מקוון. קבלת שיחות מכל טלפון. תחילת העבודה היא פשוטה כמו בקשת מספר חדש או באמצעות מספר הטלפון הקיים.

Google Sheets

עם כל כך הרבה כלים לשירותי קידום אתרים SEO לבחירה, אתה עלול למצוא את עצמך נסמך על אלה עם המוניטין הטוב ביותר עבור מתן רמה גבוהה של תכונות. אמנם אין שום דבר לא בסדר בהפניית תשומת הלב שלך לקידום אתרים SEO ומילות מפתח לכלי מחקר, לפעמים זה הכי טוב לחזור אל המקור. זה נכון במיוחד, אם אתה חדש בתחום SEO ורוצה לשמור מקרוב על כל מה שאתה עושה. ניתן להשתמש ב- Google Sheets לטובת משימות הקשורות ל- SEO. אלה יכולים לכלול, יצירת יומן תוכן עבור הבלוג שלך. מעקב אחר מילות המפתח שאליהן מיקדת בעבר, כמו גם אלה שברצונך לגעת בהם בעתיד. מעקב אחר מספר הקישורים לאתר שלך, כולל המקום שממנו הם מגיעים. יחד עם האמור לעיל, Google Sheets יכול גם להיות שימושי כאשר אתה משתף SEO עם אנשים אחרים.
קידום אתרים Google שירות קידום אתרים שיווק מקוון כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד