י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שבוע וחצי אחרי: נעצרו תוקפי הזמר החרדי

שבוע וחצי לאחר המקרה הדרמטי שהובא בתיעוד שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', עצרה המשטרה את מיידי האבנים לעבר רכבו של הזמר אבי מילר בשכונת א-טור

שבוע וחצי אחרי: נעצרו תוקפי הזמר החרדי



שבוע וחצי לאחר שהזמר אבי מילר ובני משפחתו הותקפו באבנים בצומת א-טור בירושלים, המשטרה עצרה את מיידי האבנים.

משטרת ישראל פועלת כל העת בפעילות מבצעית גלויה וסמויה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים לצד פריסת כוחות מוגברת וזאת במטרה לשמור על ביטחונם של כלל תושבי העיר ומבקריה , בהם אלו הנעים לאורך צירי תנועה באגן העיר העתיקה.

בתוך כך ומאז האירוע ממוצאי שבת לפני שבוע וחצי בו חילצה המשטרה את משפחת מילר שנסעה בצומת א-טור עם רכבה בעקבות דיווח על כך שיודו לעברה אבנים ואיש לא נפגע, פתחה המשטרה בחקירה מאומצת במטרה לאתר החשודים המעורבים באירוע, לאסוף ממצאים, ראיות ועדויות.

אתמול פשטו כוחות משטרה ומג"ב על בתיהם של שני תושבי א טור בשנות ה-20 שהובאו לחקירה בתחנת שלם ונחקרו בחשד שיידו אבנים לעבר רכב המשפחה ונמלטו.

זמר החתונות אבי מילר, המחזיק בנשק ברישיון, יצא מרכבו, ובמשך דקות ארוכות ניסה לפלס את דרכו עם הרכב בו שהו אף בני משפחתו. הכביש היה חסום לתנועה, ומילר שתועד בוידאו, ירה באוויר, נחלץ בשלום.

לחבריו סיפר: "פיצצו אותי עשרות ערבים באבנים אחרי אירוע ענק בשבת. יריתי באוויר וכולם ברחו. לי ולמשפחתי שלום עם פציעות קלות. כבר נחקרתי במשטרה, והנשק הוחזר אליי עם צל"ש"


שיתוף: השואגים לימין

בתוך כך עצרה המשטרה במהלך הלילה 9 תושבי מזרח ירושלים (מ.פ שועפאט, א-טור, סילוואן ובית חנינא) עפ"י צווי מעצר של בית המשפט בחשד למעורבותם במספר אירועי הפרות סדר שאירעו במהמלך השבועות האחרונים בהם יודו אבנים ונורו זיקוקין לעבר הכוחות.

מעצרם של חלק מהחשודים הוארך על ידי בית המשפט והשאר יובאו בהמשך בפני בית המשפט עם סיום חקירתם.
אבי מילר פיגוע אבנים ירי באוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד