י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אנחת רווחה בש"ס: מתחזקת בסקר, לעומת סקרים קודמים

בסקר שמתפרסם הבוקר ערב השנה החדשה ב'ידיעות אחרונות' אותו ערכו צמד הסוקרים האמינים ביותר בישראל, הליכוד ממשיך להוביל עם כי המחנה הציוני עדיין מאיים על שלטון הימין, וגם יאיר לפיד חוזר לממדיו הקודמים • כמה מאמינים לנתניהו ומה הציון שמקבל מהציבור?

קלפי. צילום: פלאש 90
קלפי. צילום: פלאש 90



סקר 'ידיעות האחרונות' בביצוע ד"ר מינה צמח ומנו גבע - מכון מדגם.

אם הבחירות היו מתקיימות היום, על פי תוצאות הסקר, הליכוד הייתה ממשיכה להוביל עם 24 מנדטים, אחריה המחנה הציוני עם 22 מנדטים, יאיר לפיד ומפלגתו יש עתיד נדחקים למקום השלישי עם 18 מנדטים, אחריהם הבית היהודי עם 12 מנדטים.

גם הרשימה המשותפת מקבלת בסקר הנוכחי 12 מנדטים, כולנו בראשות משה כחלון מקבלת 9 מנדטים, יהדות התורה 7 מנדטים, וש"ס שבסקרים האחרונים קיבלה 4- 5 מנדטים - מקבלת הפעם 6 מנדטים. בסוף הרשימה: ישראל ביתנו ומרצ, כל אחת מהן 5 מנדטים.

על השאלה: "האם אתה מאמין לנתניהו שאין בסיס לחשדות נגדו?", 54% - השיבו כי הם אינם מאמינים, מנגד - 34% השיבו כי הם מאמינים.

הנסקרים בסקר נשאלו בנוסף: "איזה ציון אתה נותן לנתניהו כראש ממשלה?", 37% השיבו - טוב, 25% השיבו - לא טוב, 21% השיבו - מאוד לא טוב, ו12% השיבו - טוב מאוד.

על השאלה: "אם יוגש נגדו כתב אישום, האם נתניהו צריך להתפטר?", 63% השיבו שצריך, ו29% השיבו שלא. על השאלה: "אם נתניהו מתפטר, האם צריך ללכת לבחירות?", 57% השיבו שכן, ו28% השיבו שמועמד אחר מהליכוד צריך להמשיך את ההנהגה.

בשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה: 29% השיבו כי בנימין נתניהו המתאים ביותר, 12% בחרו ביאיר לפיד, 10% באבי גבאי, 5% בחרו בנפתלי בנט ו5% נוספים בחרו במשה כחלון.
סקרים בחירות ידיעות אחרונות מינה צמח מנו גבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד