י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כחלון נגד פסקת ההתגברות: "אתקן את חוק הגיוס"

השר כחלון אומר כי הוא מתנגד ל'פסקת ההתגברות' של בנט ושקד: "לא רוצה לחיות במדינה בלי ביקורת שיפוטית ושאנשים ייעלמו פה בלילות" • כחלון אמר כי הוא לא אהב את פסיקת בג”ץ בנושא גיוס בני הישיבות אך יתקן את החוק בכנסת: "יש לנו שנה לתקן את החוק ונעשה זאת"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



השר כחלון נגד 'פסקת ההתגברות' של בנט ושקד: "לא רוצה לחיות במדינה בלי ביקורת שיפוטית ושאנשים יעלמו פה בלילות"

שר האוצר משה כחלון התראיין הבוקר (רביעי) והתבטא לראשונה על 'פסקת ההתגברות' של בנט ושקד - בתכנית החג של רדיו 101.5, בהנחיית מנדי ריזל ואמנון סופר. כחלון טען כי ”לא אהבתי את פסיקת בג”ץ בנושא הגיוס, יש לנו שנה לתקן אותו ונעשה זאת. לא אהבתי גם את הפסיקות נגד מס דירה שלישית והמסתננים. למרות זאת אני נגד 'פסקת ההתגברות' של השרים בנט ושקד; זה יפגע בדמוקרטיה”

השר כחלון הוסיף, "אני שומר על שלטון החוק ועל בית המשפט העליון, אני לא רוצה לחיות במדינה שלא תהיה בה ביקורת שיפוטית ושאנשים ייעלמו פה בלילות. אנחנו לא רוצים להיות שם. אבל לצד כל החלטות האחרונות של בג"ץ, אם אני אוהב אותן? התשובה היא לא. אם צריך אז אפשר לתקן. לא להרוס."

לסיכום, כחלון אמר כי הוא "נגד פסקת ההתגברות, אני בעד תיקון נושא הגיוס בחוק. אני אתמוך בו. אנחנו נתקן את החוק, נתנו לנו שנה. בלי לפגוע בשלטון החוק ובבית המשפט העליון. בית המשפט העליון זה המעוז האחרון של החלשים תבינו את זה. החזקים רוצים להרוס אותו כי זה מפריע להם. אני לא אוהב את הפסיקות נגד מס דירה שלישית ונגד המסתננים. אבל בסוף בסוף בתמחור הכללי, עדיף לפנות למסגרת שבה יש הירארכיה, יש בתי משפט, משטרה, פרקליטות ממשלה וכנסת. יש לשמור על זה."
חוק הגיוס משה כחלון בגץ פסקת ההתגברות נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד