י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שערורייה בבני ברק: שלושה ימים צעדו תושבים על רפסודות "הרחובות היו כמו בעזה"

שלושה ימים של סירחון וצחנה עברו על תושבי אזור בית הכנסת הראשונים בתחילת רחוב רבי עקיבא, זאת בשל מערכת הביוב שעלתה על גדותיה והפכה לנחל בכביש • תושב האזור ל'בחדרי': "אי אפשר היה לחצות את הכביש, אנשים גררו רפסודות כדי שיוכלו לעבור את הכביש"

שערורייה בבני ברק: שלושה ימים צעדו תושבים על רפסודות "הרחובות היו כמו בעזה"



שעה קלה לאחר כניסת החג עלה הביוב מול בית הכנסת 'הראשונים' ברחוב רבי עקיבא 17 בבני ברק. הביוב זרם ברחובות עד ז'בוטינסקי, כולל הרחובות עלי הכהן ושמואל הנביא, "הרחובות היו כמו בעזה" אומר ל'בחדרי חרדים' אחד השכנים.

במשך שלושה ימים הצחנה שררה באזור בית הכנסת, אמהות לא יכלו לצאת עם הילדים לרחוב, מאחר והביוב עלה על גדותיו, כל חג של ראש השנה המקום הומה משפחות שבאות לבית הכנסת לשמוע תקיעת שופר, אמהות שמגיעות עם ילדיהן נכנסות לתפילה כשהילדים הקטנים משחקים ברחוב, הפעם הן לא יכלו להגיע ולהתפלל ולשמוע תקיעות, הן נדדו לבית הכנסת אחר באיזור.
(צולם עם צאת השבת).

אחת האמהות מספרת ל'בחדרי חרדים' "הלכתי לבית כנסת אחר, לא יכולתי להשאיר את הילדים בחוץ. זה היה נראה ממש כמו בתמונות מעזה, כל הרחוב עד ז'בוטינסקי היה מלא בביוב, כמעט כל שבת עולה פה הביוב, כל פעם העירייה מספרת סיפור אחר".

"המקום היה נראה מזעזע, אי אפשר היה לחצות את הכביש, אנשים גררו רפסודות כדי שיוכלו לעבור את הכביש" מספר תושב אחר בכעס ובתסכול "נמאס לנו, כמעט כל שבת הביוב עולה על גדותיו, וזה לא מענין איש בעירייה" כך מסכם שכן שגר בנין ליד בית הכנסת.

ניר גורי מתאגיד 'מי ברק' מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "עם צאת השבת, נשלחו צוותים של העירייה לטפל בתקלה בתקווה להתגבר עליה בתוך זמן קצר".

לדבריו: "בני ברק, היא העיר היחידה שלא מפעילה ביובית בעיר גם עם העובדים גויים. לכן שלושה ימים ללא ביובית יש לזה מחיר".













ביוב הפסקת חשמל תאגיד מי ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד