כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

היכן נולדה התינוקת הראשונה לשנת תשע"ח וכמה בבני ברק

"קיבלתי את המתנה הכי טובה שיכולה להיות לפתיחת השנה החדשה. שנה טובה לכולם ובשורות טובות!" כך אחת האמהות המאושרות שילדה את אחת התינוקות הראשונים לשנת תשע"ח • כמה נולדו בבית החולים הבני ברקי?

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay

 


כניסתה של השנה החדשה תשע"ח, לוותה בפעילות רבה בחדרי הלידה של בתי החולים ברחבי הארץ. אלו הלידות הראשונות לשנת תשע"ח:

התינוקת הראשונה שנולדה בשנת תשע"ח ובמרכז הרפואי זיו בצפת, שייכת לבני הזוג חן ויקיר לוי מקריית שמונה ומשקלה 3.100 ק"ג. האם חן סיפרה לאחר הלידה: "זו המתנה המדהימה ביותר לשנה החדשה שאפשר לקבל. הגעתי כבר בצהריים לחדרי הלידה בזיו עם צירים והבנתי שאני נשארת ללדת ולא אהיה בארוחת החג. הצוות היה נפלא, קשוב ותומך. אנחנו רוצים להודות להם מקרב לב על הליווי הצמוד והמכיל, על התמיכה והדאגה לכך שהלידה תעבור בצורה הטובה והקלה ביותר. אין ספק שזהו ראש שנה מיוחד במינו ומאושר עבורנו".

בית החולים 'מעייני הישועה' מסכם חג פורה במיוחד, עם 83 לידות, כשהראשונה מביניהן ביום רביעי בשעה 19:30, כשעה לאחר כניסת החג.

במרכז הרפואי לגליל נולדו במהלך 14 השעות הראשונות של שנת תשע"ח: שישה בנים וחמש בנות, ב-12 חדרי לידה שונים. יוליה קארס מקיבוץ שמרת שבגליל ילדה את בתה הבכורה במשקל של 2.945 ק"ג אמרה: "אני רוצה להודות לצוות החם והתומך בחדר הלידה, במחלקת היולדות ובתינוקייה שמלווים אותי כל הזמן. זה מרגש מאוד לפתוח ככה את השנה החדשה, אני מברכת את כל היולדות האחרות ומאחלת לכולם, שנה מוצלחת עם הרבה דברים טובים ובעיקר שמחים".

התינוק הראשון במרכז הרפואי 'מאיר' בכפר סבא נולד לבני הזוג טל וצביקה שוורץ מתל אביב. האם סיפרה לאחר הלידה: "קיבלתי את המתנה הכי טובה שיכולה להיות לפתיחת השנה החדשה. שנה טובה לכולם ובשורות טובות!".

התינוק הראשון שנולד במרכז הרפואי 'אסף הרופא' לשנת תשע"ח הוא בנם של מיטל ואחיקם כהן-לוי מנס ציונה, כשמשקלו הוא 3.095 ק"ג.

לידות ראש השנה תשעח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד