י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מונסי: הסיקריקים שמחו נגד סגן השר אושפזו במחלקה פסיכיאטרית

סגן השר מאיר פרוש ובנו ר"ע אלעד ישראל פרוש עשו את החג והשבת בבית מדרשו של האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי • כמה סיקריקים הפריעו לתפילת השבת וצעקו לעברם של סגן השר ורה"ע. המתפרעים הוצאו ע"י המשטרה ואושפזו בבי"ח פסיכיאטרי

מאיר פרוש ובנו ישראל פרוש
מאיר פרוש ובנו ישראל פרוש



ראש השנה עבר על חסידי ויז'ניץ ממונסי בארה"ב בהתרוממות רוח גדולה בראשות האדמו"ר שלמרות חולשתו הרבה - ניגש בתפילות לפני העמוד ואף ערך טיש בליל שבת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי ששהה במקום, וכפי שהוא נוהג בארבע השנים האחרונות, הוא סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ראש עיריית אלעד ישראל פרוש.

פרוש שנוהג להיוועץ באורח תדיר עם האדמו"ר, שהה גם השנה בצילו, וכפי שאירע בחג השבועות האחרון, גם הפעם, מספר סיקריקים ניסו להפריע למהלך התפילה זאת בשל העובדה שסגן השר "הציוני" נכח במקום.

על פי עדי ראייה, בעיצומה של תפילת השבת, לאחר קריאת התורה, נכנסו שני סיקריקים לבית המדרש הגדול והחלו לצעוק לעבר סגן השר פרוש ובנו ראש עיריית אלעד.

"בעקבות כך", מספר חסיד ויז'ניץ ממונסי ל'בחדרי חרדים', "שני הסיקריקים הוצאו מהמקום על ידי המשטרה ואושפזו בכפייה במחלקה פסיכיאטרית בבית החולים במונסי".

בנוסף, כרוזים שהפיצו הסיקריקים, הודיעו על הפגנה בשבת אחר הצהרים, נגד האב והבן פרוש, "לצערנו", נכתב, "שוב הגיע לעירנו מאנסי אחד מגדולי ממשתפי פעולה עם משמידי עם ה' בארצנו הקדושה, בהפלת בחורי ישיבות לכבשונות השמד של הצה"ל רח"ל, ובהכנסת לימודי כפירה במוסדות החינוך, ועל כל צעד ושעל ידיו רב לו לפרוץ ולשבור חומת הדת, ובעתונו הטמא מכניס ארס הציונות - מזרחית בלבות הקוראים, "הרב" מאיר פרוש שר"י, סגן שר החינוך לממשלת המרידה והשמד".

עוד נכתב כי "והוסיף הפעם בעזותו להביא עמו גם בנו ישראל רש"ע אלעד, ברא כרעא דאבוה, חכם להרע, ראש וראשון לכל דבר שבטומאה, פורץ גדרות עולם באופן מבהיל אשר כמוהו לא נהייתה".

יצוין, כי זו השנה רביעית שסגן השר פרוש שוהה בצילו של האדמו"ר במונסי, והוא צפוי כבר היום לשוב לישראל.

הפאשקעווילים שהפיצו הסיקריקים





מאיר פרוש ויזניץ ממונסי סיקריקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד