כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

החרדים זועמים: משחק כדורגל בעיצומו של ראש השנה • "הורסים לנו את ירושלים"

זעם בבירה: משחק כדורגל התקיים במתחם הספורטק בעיצומו של ראש השנה תוך רעש וחילול מחפיר • תושבת שכונת רוממה ל"בחדרי חרדים", "הבטנו בחלון הבית, ולתדהמתנו גילינו ששתי קבוצות כדורגל, לבושות בבגדים רשמיים, משחקות זו מול זו, בעיצומו של ראש השנה. הורסים לנו את ירושלים"

צילום: pixabay
צילום: pixabay צילום: pixabay



תושביה החרדים של שכונת רוממה בירושלים זועמים: בעיצומו של ראש השנה, הגיעו שחקני כדורגל למתחם הספורטק שבנייתו הסתיימה לאחרונה בסמוך לשכונתם ולשכונת רמות ושיחקו בקול רעש גדול, תוך חילול מחפיר של ראש השנה.

כזכור, בניית הספורטק לוותה במאבק חריף של הנציגות החרדית בעירייה, מאבק שלבסוף הושתק לאחר שראש העיר ניר ברקת התחייב שבמקום לא תתקיים פעילות מחללת שבת. כעת, התושבים החרדים כאמור, זועמים.

"אחר הצהרים, כשחזרנו מתפילת המוסף בבית הכנסת", מספרת חנה ברגר, תושבת שכונת רוממה ל"בחדרי חרדים", "הבטנו בחלון הבית, ולתדהמתנו גילינו ששתי קבוצות כדורגל, לבושות בבגדים רשמיים, משחקות זו מול זו, בעיצומו של ראש השנה".

"אני לא מתעסקת ולא מבינה בפוליטיקה", היא מוסיפה בשיחה עם "בחדרי חרדים", "אבל אני יודעת שיש הסכם מפורש עם ראש העיר ניר ברקת שלא יתקיימו במקום משחקים בקבוצות, בשבת ובחג, מה שכאמור לא קרה בפועל. פשוט הורסים לנו את ירושלים".

לטענתה: "אני לא מבינה, מדוע ראש העיר ברקת מביא את החילונים לשכונות שלנו, אין להם מספיק מקום למשחקים בשבת אצליהם בשכונה?, מדוע הם באים דווקא לכאן, סמוך לשכונות החרדיות", עוד היא הוסיפה בזעם: "הרי אנחנו התושבים זקוקים לכל שטח כאוויר לנשימה. למוסדות לילדים שלנו. יש לנו מצוקה גדולה, ובמקום זה – בונים לנו ספורטק".

כזכור, לפני מספר חודשים, "בחדרי חרדים" חשף כי חברת 'מוריה' שאחראית על בניית הספורטק, ביצעה עבודות במקום בעיצומה של השבת ובעיצומו של חג השבועות, תוך הפרעה לתושבים החרדים והדתיים המתגוררים בשכונות הסמוכות.

מעיריית ירושלים טרם נמסרה תגובה – לכשהיא תתקבל היא תפורסם כאן לאלתר.
ספורטק ירושלים ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד