י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'בקש עבדך': ישי לפידות בשיר וסיפור מרתקים

הזמר והיוצר ישי לפידות מגיש את 'בקש עבדך', שיר מרגש שנכתב על ידי המוזיקאי הצעיר הראל טל • לפידות אף מספר על השתלשלות השיר, ומה גרם לו לרצות לבצע אותו בעצמו • מרתק

'בקש עבדך': ישי לפידות בשיר וסיפור מרתקים
נתי שוחט פלאש 90



כשהוזמנתי לפני כמה חודשים לחתונה של תלמיד ישיבת ״נחלת יאיר״, התבקשתי ללמוד שיר שכתב הראל טל - יוצר דתי מרגש ומבריק. ״השיר הזה להיט בישיבתנו, מעיף אותנו בריקודים לספרות אחרות. אנא ממך בצע אותו באירוע״ ביקש החתן. הוא צדק. וכבר בליל האירוע החלטתי להקליט את השיר בגרסה משלי ולהוציאו לאור.

כשביקשתי מיוצר השיר להחליף את המילים מ-״אני כ״כ רוצה אותך״ ל-״אני כ״כ אוהב אותך״, הוא התנגד - ״בתקופה שכתבתי את השיר, יותר מכל רציתי את הקב״ה...״ סיפר לי טל - בחור מיוחד בעל סיפור חיים ששווה ספר. וזה אולי סודו של הלהיט הזה: רצון עצמי לוהט וחזק לקרבתו של בורא העולם.

חושבני שאין מתאים מתחילת השנה החדשה, בתוך הבקשות והחיפוש הרוחני של ״בין כסה לעשור״ להוציא שיר המבקש מ-׳המלך בשדה׳: ״בקש עבדך״ - אבינו, מלכנו, גם אם אנו חלשים לחפש אותך, אנו רוצים אותך! אנא ברחמיך וחסדיך, בקש אותנו... שתהיה האזנה מועילה ומהנה, שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולנו!



קרדיטים:
מילים ולחן: הראל טל הפקה מוסיקלית: ישי לפידות ושרולי ברונכר עיבוד תכנותים וסינטיסייזרים: שרולי ברונכר גיטרות: אבי סינגולדה נשיפה וחצוצרות: רפי דוידוב עיבוד קולי: דיויד טויב מקהלה: גיל ישראלוב, דיויד טויב ונתנאל ישראל ילדים: "צמד ילד" - יונתן זיו ורועי אלקיים מיקס ומאסטרינג: שרולי ברונכר הוקלט באולפני טנור - מיכאל צי

מילים:
"תעיתי כשה אובד בקש עבדך ריבונו של עולם אני כל כל רוצה אותך לא רומה עוד שום דבר אחר מלבדך..."
בקש עבדך ישי לפידות הראל טל שיר סיפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד