ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הנציג החרדי שסחף: מאתיים קבלות קהל בקדנציה אחת

מעבר למאבקים התקשורתיים, נציגי הציבור מסכמים שנה של סיוע לאלפים מכלל המגזרים והעדות • המספרים של לשכת סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים - נחשפים

יצחק פינדרוס בקבלת קהל
יצחק פינדרוס בקבלת קהל



בלשכת סגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס מסכמים בסיפוק רב את השנה האחרונה, וזאת לאחר שעשרות אלפי פניות של תושבי העיר טופלו ע"י צוות הלשכה. בנוסף מציינים את ה'דגל' של הלשכה, כאשר כל שבוע הגיע הצוות יחד עם פינדרוס לשכונות בעיר לפגוש את התושבים, לשמוע, להקשיב ולפתור.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מתחילת הקדנציה לשכתו של פינדרוס קיימה למעלה ממאתיים קבלות קהל, אשר במהלכן הגיעו יותר מ-10,000 תושבי השכונות בעיר מכל העדות והחוגים לקבלת יעוץ ועזרה בכל הנושאים המוניציפליים, ביניהם הנחות בארנונה, תכנון ובניה, גינון ותחזוקה, ועוד.

במסגרת קבלות הקהל של הלשכה הגיע צוות הלשכה לעשרות 'כוללים' בשכונות העיר - שם פגש, סייע וייעץ לאברכים בכל הנושאים המוניציפליים ובפרט בבירוקרטיות מול אגפי העירייה השונים.

עוד נודע, כי נציגי ציבור המתגוררים בערים נוספות, שראו את יוזמת החיבור לשטח של פינדרוס - החלו אף הם בקבלות קהל בשכונות ובקהילות, במטרה לייעץ ולסייע לתושבים - ובפרט לאברכי הכוללים שאינם מחזיקים ברשותם אינטרנט וע"י קבלות הקהל - הם נעזרים מול הבירוקרטיות של הרשויות המקומיות.

פינדרוס אמר כי "אני מופתע מההיענות הרבה שיש לפעילות זו. אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי לסייע לתושבי ירושלים ככל שביכולתי".













יצחק פינדרוס ירושלים ארנונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד