י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האחות אורית בכור עם מסר חד: שנה טובה? כמו שאני רואה אותה

בסרטון שהפך ויראלי משתפת האחות אורית בכור את תחושותיה על איחולי שנה טובה. "מה אתם מצפים? זכיה בלוטו היא שנה טובה? תראו כמה טוב יש לכם כאן ועכשיו!" מסר מחזק במיוחד

pixabay
pixabay



אחד הסרטונים שהפכו לפופולאריים ברשת הוא סרטון פרטי קצר שצילמה אורית בכור, בו היא נראית משגרת ברכת שנה טובה בסגנון שונה וייחודי. הסרטון צבר תאוצה ברשתות החברתיות ובקבוצות הווצאפ, והעביר איתו חומר למחשבה, ואנחנו נוסיף כמובן: תודה רבה לבורא עולם על כל הטוב שהוא נותן בעולמו.

וזו תמצית דבריה:

"כולם נוהגים לשלוח שנות טובות. פעם זה היה בגלויות והיום זה בעיקר וירטואלי.
לפני 26 השנה סיימתי לימודי סיעוד והתחלתי לעבוד במחלקת פגים. המשכתי למחלקת המטואנקולוגיה ילדים. שם ראיתי הורים נפרדים מילדים, וילדים שחווים מחלות קשות. משם המשכתי למחלקת נשים ועסקתי בעיקר עם נשים חולות סרטן. לאחר מכן המשכתי לקורס טיפול נמרץ ועברתי למיון, שם עבדתי במשך 16 שנה. שם ראיתי הכל מהכל. הייתי במבצעים, ראיתי פיגועים חבלניים, ראיתי הורים נפרדים מילדים, ילדים נפרדים מהורים, ראיתי איך נראות אימהות שמודיעים להן באמצע הלילה שהילד נפגע תאונת דרכים, ראיתי עובדות סוציאליות מחבקות. רציתי לנוח קצת ועברתי למחלקה אחרת אבל להפתעתי לא היה שקט. סעדנו אנשים במצבי קיצון, חולים במחלות ממארות, ילדים חולים מאוד עם גידולים סרטניים, אנשים שמגיעים עם טראומות ודימומים ורופאים נכנסים לכלי הדם שלהם כדי לחסום. אירועים מוחיים.

ואני חושבת לעצמי, בתור אחת שרואה כל הזמן צער, וכאב וכמה אנשים במצב של חולים, וכמה בקלות נשברים החיים האלה. כמה השנה הזו טובה לנו. לכל מי שחי חיים שלמים, קם בבוקר לעבודה, אוכל את האוכל שלו דרך הפה ולא דרך זונדה, כמה אנשים שקמים להליכת בוקר, כמה אנשים שיכולים ללטף את הילדים שלהם, כמה אנשים שיכולים ללכת לטיול ולחזור ממנו, כמה השנים שלכם טובות כשאתם בבריאות טובה, כמה אתם לא מעריכים, וכמה שנה טובה נחשבת רק לשנה ש.. מה? שמה קורה באותה שנה? שאתם זוכים בלוטו זו שנה טובה? הרי כל בוקר שאתם קמים בבריאות זה בבחינת זכייה בלוטו, כל בוקר שאתם מצליחים ליהנות מאוכל חם דרך הפה. וואו כמה זה יופי!

אז אני לא רוצה לאחל לכם שנה טובה, אני רוצה שתסתכלו על כל מה שטוב לכם עכשיו. אל תצפו קדימה שיקרה לכם משהו טוב כי הטוב הוא כאן ועכשיו! אני רוצה לאחל לכם לשנה הזו שתצליחו להסתכל על הדברים כפי שאני רואה אותם, שתוכלו לראות מה טוב לכם כאן ועכשיו, כי יש לכם כל כך הרבה טוב, חם ונעים, דברים להסתכל עליהם ולהגיד, שרק הטוב שיש לי כאן ועכשיו – יימשך.

ולאותם אנשים שנאבקים על חייהם, ילדיהם, על המקום הזה – זה יעבור וגם מזה תוכלו להפיק את הטוב. שתהיה לכולכם שנה נהדרת, שבה תסתכלו על החיים בדרך הנכונה. לא להסתכל על מה שאין לכם אלא על מה שיש לכם, ולכל אחד מכם – מי שחווה כעת צער, יש גם טוב להסתכל עליו.

שנה נפלאה".

חולים שנה טובה אורית בכור בית חולים חיים ומוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד