י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אלפי יהודים אצל פועל הישועות: "באנו לבקש רחמים"

יהודים רבים מרחבי תבל, הגיעו אתמול לתפילה על ציון הצדיק פועל הישועות במיכלשטאט • מתפלל ל'בחדרי': "אני גר באנטוורפן, הייתי בארץ אצל האדמו"ר מבעלז לראש השנה, ולפני חזרתי הביתה החלטתי להגיע לכאן, יש פה המוני עמך ישראל וכולם באים לבקש רחמים"

אלפי יהודים אצל פועל הישועות: "באנו לבקש רחמים"



אתמול (ראשון), צום גדליה, הגיעו יהודים רבים מרחבי תבל להתפלל על ציון הצדיק פועל הישועות הבעל שם במיכלשטאט, הנמצא כחצי שעה נסיעה מהעיר פרנקפורט. מקום פלאי זה הפך בשנים האחרונות לתפילה של עמך ישראל לכל הישועות.

"הבעל שם ממיכלשטאט" נולד בשנת תקכ"ח (1768) בעיירה מיכלשטאט באודנוואלד אשר במחוז ארבך במדינת הסן שבגרמניה, ונפטר בצום גדליה, ד' תשרי תר"ח. הוא ונקבר לפי צוואתו המיוחדת יומיים לאחר מכן, והבטיח כי כל המתפלל על קברו - תתקבל תפילתו.

אחד המתפללים שהגיעו מיוחד לגרמניה להתפלל על קברו של הבעל שם מספר ל'בחדרי חרדים' "אני גר באנטוורפן, הייתי בארץ אצל האדמו"ר מבעלז לראש השנה, ולפני חזרתי הביתה החלטתי להגיע לכאן, יש פה המוני עמך ישראל. כולם באים לבקש רחמים".

האדמו"ר מויז'ניץ מרכז, ששהה לפני כחודש וחצי במנוחה במלויה שבשוויץ, נסע מרחק שמונה שעות נסיעה, בכדי לפקוד את ציונו של הבעל שם ממיכלשטאט זיע"א.



































הבעל שם ממיכלשטאט גרמניה צום גדליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד