י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בדרך חזרה מאומן: יהודי דקר משגיח כשרות

יהודי דקר הלילה יהודי חרדי תושב צפון הארץ, בעת שהיו בחזור מאומן שבאוקראינה • הנדקר, משגיח כשרות, נקלע שלא באשמתו לקטטה שפרצה בין ילדים והוריהם, והוא אושפז כשמצבו בינוני • הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב מיכאל בן שושנה

הכניסה למרפאת אומן. צילום: דוברות איחוד הצלה
הכניסה למרפאת אומן. צילום: דוברות איחוד הצלה



בדרך חזרה מאומן: יהודי דקר הלילה יהודי חרדי תושב צפון הארץ, בעת שהיו בחזור מאומן שבאוקראינה.

התקרית התרחשה אמש באוטובוס בדרך חזור מאומן לשדה התעופה. הרב מיכאל דרעי, תושב העיר עכו הנמנה על בכירי מערכת הכשרות בד"ץ בית יוסף ששהה באומן, נדקר שלא באשמתו בקטטה שפרצה בין ילדים והוריהם.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במקום שהה מנהל מחלקה מבית חולים שיבא בתל השומר והוא טיפל בו במסירות.

הרב דרעי נדקר בריאותיו והוא אושפז בבית החולים באומן במצב בינוני. לאחר מכן מצבו התייצב, הוא נמצא כעת בהכרה מלאה ובשעות הקרובות הוא צפוי להשתחרר למחלקה רגילה.

הרב הלל כהן יו"ר הצלה אוקראינה מסר ל'בחדרי חרדים' כי אחרי התייעצות ארוכה עם רופאים מומחים מישראל ואוקראינה הוחלט להשאיר אותו בבית חולים באומן לפחות עד מחר בערב.

אבי מיארה ראש סניף פתח תקווה של איחוד הצלה סיפר: "הייתי בסמיכות למקום ומוקד איחוד הצלה הזניק אותנו עקב דיווח טלפוני שהתקבל במוקד על פצוע קשה מדקירה תוך כדי קטטה. הגעתי לזירה עם צוות נוסף של כונני איחוד הצלה אומן והעברנו את הפצוע שנדקר בפלג גופו העליון למרפאת אומן שע"י איחוד ברסלב באומן הממוקמת במתחם הקלויז המרכזי שבסמוך לציון רבי נחמן מברסלב באומן. לאחר טיפול של רופאי המרפאה הוחלט כי אמבולנס של מרפאת אומן יעביר את הפצוע להמשך קבלת טיפול רפואי ובדיקות נוספות בבית חולים מקומי באומן כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה".

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב מיכאל בן שושנה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
אומן דקירות מיכאל דרעי עכו בית יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד