ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

היסטוריה בחסידות: אחרי שישים שנה - בית המדרש ישופץ

היסטוריה בקרעטשניף: לאחר שישים שנה, בית המדרש הגדול של החסידות ישופץ כליל • במקום ייבנו עוד מספר שטיבלא'ך מלבד שני השטיבלא'ך שקיימים היום בבניין

הדמית בית המדרש החדש שישופץ
הדמית בית המדרש החדש שישופץ



היסטוריה בקרעטשניף: לאחר שישים שנה בית המדרש ישופץ כליל. אמש (ראשון) החלו בגידור בנין בית המדרש הגדול והישיבה מכל צדדיו, בהשקעה מוערכת של 10 מיליון שקל.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בחסידות הממוקמת בטבורה של העיר רחובות הקימו ועד 'קרן הבנין' שחבריה שוקדים בימים אלו במרץ על גיבוש תוכניות העבודה ולוחות הזמנים שיוצגו לקהל החסידים מיד לאחר החגים.

בית המדרש של החסידות קיים כ-60 שנה ונבנה על ידי האדמו"ר הקודם רבי דוד משה מקרעטשניף זיע"א. כעת, במסגרת 'תמ"א 38' מחדשים אותו כמעט לחלוטין, כשאליו יתווספו 250 מקומות ישיבה בנוסף ל-400 המקומות הקיימים היום בעזרת הגברים, לצד 150 מקומות עמידה לבחורים שעומדים מאחורי האדמו"ר בכל התפילות. בנוסף עוד 100 מקומות יתווספו בעזרת הנשים בנוסף ל-250 הקיימים.

במקום ייבנו עוד מספר שטיבלא'ך מלבד שני השטיבלא'ך שקיימים היום בבניין ואליהם מגיעים מידי יום מאות תושבי העיר במניינים מ 6 בבוקר עד ל 12:30 בלילה, במתכונת של כל חצי שעה.

בחסידות מציינים בסיפוק ובשמחה את הרחבת גבולי הקדושה שנועדו לפאר ולרומם את בית ה', בית המקדש מעט שנתייסד על ידי הרבי הקודם.










חסידי קרעטשניף רוקדים בבית הכנסת הקיים
קרעטשניף התרחבות בית מדרש הרחבה שישים שנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד