כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

משה חבושה החזן של הגר"ע זצ"ל כותב על התפילה אצל הגר"ר אלבז

אחרי שנים רבות בהן עבר לפני התיבה בימים הנוראים בבית הכנסת של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, החזן משה חבושה חיפש בית חדש לאחר פטירתו של מרן • השנה הוא עבר לפני התיבה בישיבת 'אור החיים' בירושלים בראשות הגאון הרב ראובן אלבז, ונדמה כי מצא את מקומו • במונולוג מרגש הוא משתף את תחושותיו

משה חבושה החזן של הגר"ע זצ"ל כותב על התפילה אצל הגר"ר אלבז



רציתי להביע את רגשותיי. השנה זכיתי להיות חזן בראש השנה בישיבת אור החיים עם גדול המחזירים בתשובה וגדול מזכה הרבים ראש הישיבה הרה"ג ראובן אלבז שליט"א.

לא אוכל לתאר את המעמד הקדוש הזה. בימי חיי התחזנתי בארץ ובחו"ל ולא ראיתי כבושם הזה. אם זו הקדושה, ואם זו ההשתתפות של הקהל וההיענות לחזן.

החזנות שביצעתי שם לא ביצעתי מעולם בשום מקום, הודות לקהל שהגיב לכל תנועה בתפילה, הקהל הגדול והסבלנות שלהם - זה מה שנתן לי את החשק לבצע את הקטעים בתפילה.

את חטאי אני מזכיר - הישיבה שוכנת במרחק דקה הליכה מהבית שלי, ולא חלמתי שיש התעוררות כזאת בתפילה, והקהל כה גדול, בן פורת יוסף.

חושבני שבכלל אינני ראוי להיות חזן במקום הקדוש הזה, ואמרתי את זה לראש הישיבה. אך בכל זאת, היות והרב מכיר אותי עוד מנערותי שהייתי נוסע איתם לפשיטות בכל הארץ בכדי להציל את הנוער שאיבד את דרכו, הסכמתי. שם בעצם התחלתי את הקריירה שלי.

התודה והברכה לרבינו ראובן אלבז, שיובל שנים מזכה את הרבים ללא רגע של מנוחה. יהי רצון שהקב"ה יתמיד בריאותו וימשיך במפעליו הכבירים, עד ביאת גואל צדק בב"א. השם יקבל תפילתנו ברצון. משה חבושה, חזן.
החזן משה חבושה ימים נוראים הרב עובדיה יוסף הרב ראובן אלבז ישיבת אור החיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד