כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נסעה כמעט כפול מהמותר ויצאה עם הסדר טיעון מגוחך

נהגת שנתפסה במהירות 111 קמ"ש בכביש בו מותרת הנהיגה ל-60 קמ"ש בלבד קיבלה קנס של אלף ש"ח ו-14 יום שלילה. אור ירוק: "ענישה שגורמת לנזק בשל המסר השגוי המועבר בה"

נסעה כמעט כפול מהמותר ויצאה עם הסדר טיעון מגוחך

שופט בית משפט השלום לתעבורה בתל אביב - יפו עמית יצחק גרטי גזר השבוע קנס כספי בגובה 1,000 ש"ח, פסילת רשיון נהיגה במשך 14 יום בלבד בפועל ועוד חודשיים על תנאי למשך שנתיים לנהגת שמרית אסרף שנתפה נוהגת במהירות 111 קמ"ש מקום בו המהירות המרבית המותרת הינה 60 קמ"ש בשטח עירוני.

את גזר הדין נימק השופט בכך כי הנאשת הורשעה על פי הודאת בא כוחה בהזדמנות ראשונה, חסכה מזמנו השיפוטי של בימ"ש ועל כן קיבל את הסדר הטיעון אשר לנוכח ותק נהיגה משנת 1995 ו-9 הרשעותיה הקודמות של הנאשמת, מקום ביצוע העבירה, מועד ביצועה ושיעור המהירות.

מאור ירוק נמסר בתגובה לגזר הדין: "מהירות מופרזת, שאינה בהתאם לתנאי הדרך, היא מסוכנת ומביאה לתוצאות קשות הרבה יותר מבחינת חומרת הפגיעה במעורבים. מנתוני המשטרה עולה כי מהירות מופרזת מרכזת כ-20% מסך העבירות בגינן נרשמים דו"חות תנועה. אם נהגת מרשה לעצמה לנסוע במהירות כפולה מהמותר, ומקבלת על כך 1000 ₪ קנס בלבד ושלילה לשבועיים, מדובר בענישה מגוחכת, שלא רק שאינה מרתיעה, אלא אף גורמת לנזק בשל המסר השגוי המועבר בה. יש לקוות כי הפעלתו והרחבתו של פרויקט מצלמות המהירות יסייע יותר בהגדלת האכיפה ובהבנת הסכנות שבמהירות מופרזת".
אור ירוק קנס מהירות מופרזת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד