י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המטוס שהמריא מישראל כדי להטיס את המשגיח שב על עקבותיו

הלילה דווח ב'בחדרי חרדים' כי מטוס פרטי עם צוות רפואי, המריא מישראל, אך כעבור זמן קצר נחת נחיתת אונס עקב תקלה שהתגלתה לאחר ההמראה • חברת ההטסות ל'בחדרי': "בשעות הבוקר המאוחרות המטוס ימריא שוב לקייב"

המטוס בו היה אמור לטוס הפצוע
המטוס בו היה אמור לטוס הפצוע



זמן מה לאחר שמטוס פרטי עם צוות טיפול נמרץ עזב את ישראל בכדי להטיס ארצה את הרב מיכאל דרעי מעכו שנדקר ונפצע קשה באומן - המטוס נאלץ לשוב לנחיתת אונס בישראל לאחר שהתגלתה תקלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי צוות הטייסים גילו את התקלה, בעיית דיחוס אוויר במטוס - רק לאחר שעזבו את גבולות ישראל, תקלה איתה לא ניתן להמשיך ליעד קייב בירת אוקראינה, ונחתו בסמוך לשעה 3:00 חזרה בנתב"ג.

כפי שדיווחנו הלילה, מדובר בהטסה רפואית של חברת "מד אסיס" עם צוות וציוד טיפול נמרץ אשר לא תמומן על ידי חברת ביטוח מאחר והפצוע לא הפעיל ביטוח בטרם המריא מישראל לאומן - בעלות של כ-2$ ליממה - בלבד.

בחברת ההטסות הרפואיות medassis אומרים ל'בחדרי' כי בשעות הבוקר המאוחרות המטוס ימריא שוב לקייב, אך החברה היא שתספוג את ההוצאות הכספיות הנוספות ולא בני המשפחה. בעקבות האיחור בהמראה מישראל, כך גם החזרה ארצה יידחה.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', מדובר בקטטה שהתפתחה בין שני יהודים, במהלכה נדקר הרב מיכאל דרעי, תושב העיר עכו הנמנה על בכירי מערכת הכשרות בד"ץ בית יוסף.

מיד לאחר הדקירה, פונה הפצוע למרפאת אומן, שם ביצעו בו חובשי איחוד הצלה פעולות שהצילו את חייו והוא פונה לבית החולים באומן - מרכז רפואי דל אמצעים ומצבו מוגדר קשה. החשוד בדקירה, נעצר על ידי שוטרים מקומיים ונכון לשעה זו טרם שוחרר.

בעקבות מצבו הרפואי הסבוך, עם פגיעות קשות באיברים פנימיים רבים בבטן, הומלץ להטיסו לטיפול רפואי בישראל, אך ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב דרעי הינו נטול ביטוח רפואי מקיף - דבר שמייקר מאוד את העברתו לישראל.

בני המשפחה פנו למשרדו של שר הבריאות יעקב ליצמן, שם פעלו לזירוז ההליכים והוצאת האישורים הנדרשים. לאחר ששכרו את שירותיהם של חברת ההטסות הרפואיות "מד אסיס", בשעה זו ממריא מטוס פרטי ובו שני רופאי טיפול נמרץ עם ציוד רפואי מתקדם הכולל גם ציוד לניתוח חירום, במידה ויהיה צורך.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב מיכאל בן שושנה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
המשגיח שנדקר באומן אומן דקירה מיכאל דרעי בית יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד