י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

על רקע תלונות הציבור: משרד התחבורה הודיע על תפקיד חדש - סמנכ"ל בכיר לשירות לקוחות

המשרה בדרג סמנכ"ל חריגה בקרב משרדי ממשלה, ונפוצה יותר בחברות שירותיות • לתפקיד נבחר גלעד כהן, המשמש בחמש השנים האחרונות מנהל אגף התקציבים במשרד התחבורה

אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90



משרד התחבורה הפתיע אמש כשהודיע על תפקיד חדש במשרד: סמנכ"ל בכיר לשירות לקוחות.

המשרה בדרג סמנכ"ל חריגה בקרב משרדי ממשלה, ונפוצה יותר בחברות שירותיות, למשל רכבת ישראל. בתשובה לשאלת TheMarker באילו משרדים ממשלתיים קיים תקן למשרת סמנכ"ל שירות לקוחות, השיבה נציבות שירות המדינה כי התפקיד קיים גם במשרדי הבריאות והמשפטים.

במכרז שערכה הנציבות לתפקיד נבחר גלעד כהן (39), המשמש בחמש השנים האחרונות מנהל אגף התקציבים במשרד התחבורה. במסגרת תפקידו היה כהן אחראי על תכנון, פיקוח ובקרה של תקציב המשרד וכן על ליווי תוכניות עבודה שנתיות והשגת מקורות תקציביים חדשים. כהן הוא בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות במינהל עסקים.

לפי משרד התחבורה, המינוי נעשה על רקע החלטה למנות גורם מיוחד שירכז תחתיו את נושא שיפור השירות לאזרח וצמצום הביורוקרטיה, תוך ייעול תהליכים וממשקים עם האזרחים ומשרדי הממשלה בכל תחומי התחבורה. כיום סובל הציבור משירות חסר, בין השאר, בפניות למשרדי הרישוי, בהמתנה למבחני נהיגה (טסטים), ובמענה לתלונות נוסעים בתחבורה הציבורית.

במסגרת תפקידו, כהן יהיה אחראי על גיבוש תוכניות ייעול, שינויים מבניים בתהליכי השירות לציבור, הנגשת מידע והטמעת טכנולוגיות חדשות. כמו כן, הוא יהיה אמון, לפי הודעת משרד התחבורה, על ניהול כולל של ערוצי השירות והקשר עם הציבור. עוד יופקד כהן על בקרה ומדידה של איכות השירות הניתן ביחידות משרד התחבורה, ריכוז וניתוח נתוני שירות, זיהוי מגמות, מיפוי צרכים ופערים, הפקת לקחים וגיבוש תוכניות עבודה רב־שנתיות.
משרד התחבורה תלונות הציבור גלעד כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד