י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כשחופפים - לא מחפפים • איך לחפוף נכון?

חפיפת שיער נכונה חשובה במיוחד בימי הקיץ החמים • חפיפת שיער היא לא רק עיסוי של שמפו על הקרקפת ומשיחתו על השערות עצמן • צריך לדעת איך לחפוף, ובעיקר: להתאים את אופן הטיפול והמרכיבים לאופי השיער

כשחופפים  - לא מחפפים • איך לחפוף נכון?



חם, לוהט, מזיעים - זה הזמן להקפיד ולנקות את השיער והקרקפת משומן ולכלוך במטרה לשמור על היגיינה , ריח טוב ושיער מסודר בעל מראה בריא וזוהר.

אלא שלא מספיק 'להעביר' שמפו על השער. חייבים לדעת איך לחפוף נכון, וגם להתאים את אופי הטיפול לסוג השער.

בשיחה עם יועצת היופי של "לוריאל" , שרון גוטליב, היא מעניקה מספר טיפים חשובים, שיעזרו לכן לטפל נכון בשיער ובקרקפת, בעיקר בעונת הקיץ.

כללי הזהב


1. שיער שומני
בשיער שומני, מומלץ להקציף את השמפו על השיער כשהשיער עדיין יבש. לאחר ההקצפה יש לשטוף את השיער במים ולחפוף שוב כרגיל.

2. מרכך שיער
את המרכך יש למרוח אך ורק על קצוות השיער, תוך עיסוי קל של הקצוות. עם מעט מהחומר שנשאר על הידיים בסיום העיסוי, יש לעסות באמצעות כריות האצבע את הקרקפת.

3. מים פושרים
מומלץ לשטוף את השיער במים פושרים, על מנת שלא לפגוע בקרקפת.

4. פן לשיער
לפני שימוש בפן, מומלץ לשטוף את השיער במים קרים מאוד, על מנת למנוע חשמל סטטי בשיער. לאחר הפן ממומלץ לטפח את קצוות השיער בסרום, שיעניק מגע משי .

5. עיסוי קרקפת
עיסוי קרקפת מומלץ לפחות אחת לשבוע. העיסוי גורם להמרצת הדם בראש, פותח את הקשקשת, מנקה תאים מתים ואף יצמיח שיער מבריק ובריא יותר.

6. שיער צבוע
לבעלי שיער צבוע מומלץ להשתמש בחומרים המיועדים מתוך סדרת "אלביב קולור פרוטקט" של לוריאל, המותאמת לשיער צבוע. זאת יחד עם שימוש במסיכה כתחליף לקונדישינר.

7. שיער בלונדיני
שיער בלונדיני נוטה יותר ליובש ולכן מומלץ להשתמש בתכשירים ייעודיים לבלונד , לדוגמא שמפו ומרכך 2in1 מסדרת "אלביב טוטל ריפייר" .

8. הפרדה מוחלטת בין סבון הגוף לשמפו
שימוש בסבון לשיער עלול לייבש את הקרקפת ולגרום לקשקשים. רמת ה-PH בשמפו שונה מרמת ה-PH בסבון גוף. לכן, מומלץ להשתמש בשמפו ומרכך 2in1 של סדרת "אלביב" נגד קשקשים למראה קרקפת בריא.

9.
נשירת שיער
למרות המיתוס - חפיפה יומיומית לא גורמת לנשירה!

10. שיער גלי
על מנת להתעורר בבוקר עם שיער גלי טבעי, מומלץ לייבש מעט את השיער לאחר החפיפה ולגלגל רולים על שיער לח. להשאיר למספר שעות, או אף לישון איתם, ולהעשיר את המגע בקרם לילה להחייאת השיער, המכיל מזון מלכות מסדרת רה-נוטרישיין של "לוריאל" .

11. הברשת שיער

את השיער מומלץ להבריש ישר אחרי החפיפה, כשהשיער עדיין רטוב, על מנת להתיר קשרים קיימים ולמנוע היווצרות קשרים חדשים.
לאחר התרת הקשרים ממולץ להשתמש בתחליב לחות להזנה ללא שטיפה של סדרת רה נוטרי שיין מבית "אלביב" – לוריאל לקבל שיער גמיש רך ונעים למגע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד