י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לאירוע מוצלח וטעים לכולם: קייטרינג חלבי או מגשי אירוח?

במהלך תכנון אירוע עומדים מול עיניהם של מארגני האירוע שביעות הרצון וההנאה של האורחים. יש כיום מגוון רחב של אפשרויות שונות. מה כדאי לבחור - קייטרינג חלבי או מגשי אירוח זולים

לאירוע מוצלח וטעים לכולם: קייטרינג חלבי או מגשי אירוח?
לא לגעת



מגוון האפשריות שעומד כיום מול מארגן אירוע הוא רחב ומגוון ביותר. אם אתם נערכים לאירוע ואתם מתלבטים באשר לתפריט, אתם צריכים לקרוא את המאמר הבא. כאן תכירו את שתי האפשרויות המרכזיות שעומדות בפניכם. אפשרות ראשונה היא להזמין קייטרינג כמו שהיינו רגילים במשך השנים עד כה. אפשרות שניה וחדשנית יותר היא הזמנת מגשי אירוח.

על מגשי אירוח ועל קייטרינג חלבי

כאשר מזמינים סעודה או ארוחה אצל קייטרינג יש התייחסות לכל שלבי הסעודה. מנה ראשונה, מנה עיקרית ומנה אחרונה. בנוסף יש מרקים או תוספות נוספות. בניית הארוחה תיעשה בעזרת התפריט של בעלי הקייטרינג. לעומת זאת בעת הזמנה של מגשי אירוח, יש כיבוד שמוגש - וכל אורח ימלא את צלחתו האישית מתוך המאכלים המוגשים ומעוצבים במגשים. אפשרות זו לרוב אינה מתחלקת למספר מנות המוגשות בשלבים. יוצא אם כן שמגשי אירוח משרים אווירה מסוג אחר במקום והאירוע כולו מקבל אופי שונה.

כאשר מזמינים מגשי אירוח יש התייחסות רבה לעיצוב של המגשים ולמראה של האוכל המוגש. למי שחשוב לו להיות בטוח שהוא מגיש אוכל מגוון מספיק, חשוב לציין שניתן להזמין מגוון רחב של מגשים. מגשי סושי ומגשי דגים, מגשי ירקות ועוד. כך שיש מספר רב של אפשרויות. עורך האירוע יבחר את המגשים המתאימים ביותר לאירוע אותו הוא עורך. ואילו במהלך האירוע יסעדו האורחים וייהנו מהמגשים ומהמאכלים שמעוצבים עליהם. אם אתם מתלבטים מה עדיף - קייטרינג חלבי או מגשי אירוח זולים, עליכם לשחזר אירועים בהם נוכחתם. נסו להיזכר באווירה שנוצרה באירוע בו הוגשו מנות שהוזמנו בקייטרינג. לעומת זאת היזכרו באירוע בו הוזמנו מגשי אירוח זולים.

איזו מבין שתי האפשרויות מוצאת חן בעיניכם?

לפני שאתם רצים להזמין עליכם לשקול את שתי האפשרויות ולבחון את האופציות שעומדות בפניכם. לתכנון מוצלח ונכון של האירוע שלכם.
קייטרינג חלבי מגשי אירוח אירוע קייטרינג כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד