י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: מהומות בכינוס של הרב אמנון יצחק

עשרות בחורי ישיבה ואברכים ניסו לפרוץ לכינוס חיזוק שערך הרב אמנון יצחק במודיעין עילית. הם נהדפו על ידי כוחות משטרה

צפו: מהומות בכינוס של הרב אמנון יצחק

 


מהומות בהרצאה של הרב אמנון יצחק במודיעין עילית: עשרות בחורי ישיבה ואברכים ניסו לפוצץ הערב (ג'), כינוס חיזוק שערך הרב אמנון יצחק באולמי 'נוף עילית' במודיעין עילית. כלקח מאירועי העבר, כוחות משטרה נפרסו במקום מבעוד מועד - אך במקום פרצו מהומות כאמור.

מאז הבחירות האחרונות בהן פתח הרב יצחק את מפלגת 'כח להשפיע' ויצא נגד תנועת ש"ס, בחורי ישיבות ואברכים מהעיר, מנסים למנוע מהרב לערוך כינוסים והרצאות בעיר.

המשטרה נערכה לאבטח את הכינוס. לקראת סופו התפתחו עימותים בין המפגינים לשוטרים, לאחר שאלו ניסו לפרוץ לאולם ולפוצץ את ההרצאה.



עסקן חרדי במודיעין עילית אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "בכל שנה הרב מגיע כשהוא יודע שדרשותיו נפיצות. השנה כדי למנוע אולי חיכוכים נכתב במודעות כי אין לארגון שופר קשר להרצאה. לפנות בוקר חולקו בדלתות התושבים מנשרים על ההרצאה בליווי חוברת עבת כרס עם מאות עמודים על פעילות שופר. יש אורחים לא רצויים".

מקורבי הרב אמנון יצחק אומרים ל'בחדרי חרדים': "כמידי ערב יצא הרב להחזיר בנים טועים לאביהם שבשמיים, הערב נתקלנו בתופעה שחוזרת על עצמה דווקא בעיר המכנה עצמה חרדית, באו בחורי ישיבות שבמקום לשבת וללמוד ולהתחזק בתורה לקראת יום כיפור, בוחרים לעקור תורה מישראל - בושה וחרפה. צר לנו על כך".



לדברי המקורבים: "נערכנו כלקח מפעמים קודמות מול גורמי משטרה וחברת אבטחה, בכדי לשמור על הסדר הציבורי באולם ומחוצה לו. הרב הגיע כמתוכנן ודרש בפני המשתתפים, לא ניתן לילדים פרחחים לשבש את מהלך הסדר הטוב. והניסיון שלהם לפוצץ את ההרצאה לא צלח".

עוד הזכירו כי, "אנחנו זוכרים בפעם הקודמת שחסמו את יציאת הרכב של הרב מהעיר, ולא לחינם שבוע אחר כך, נחסמה היציאה מהעיר על ידי משאית שהתהפכה, ותושבי העיר נותרו נצורים במשך שעות. אנו תקווה שלפני יום כפור הם יחזרו מהם בתשובה".

 






אמנון יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד