ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המשגיח שנדקר נחת הלילה בישראל • צפו

הלילה לאחר חצות ליל, נחת בנתב"ג משגיח הכשרות שהוטס מקייב לישראל לאחר שנדקר במהלך קטטה באומן • העתירו עבור הרב מיכאל בן שושנה לרפו"ש

המשגיח שנדקר נחת הלילה בישראל • צפו



יממה וחצי לאחר שנדקר באומן במהלך קטטה על רקע פלילי, משגיח הכשרות הוטס מקייב לישראל ואושפז בבית החולים במצב בינוני.


הלילה (רביעי) כשעה לאחר חצות נחת בשדה התעופה בן גוריון מטוס פרטי שצוייד על ידי חברת medassis כ'טיפול נמרץ מעופף' עם ציוד וצוות מתאים למשך הטיסה מישראל וחזרה, עם משגיח הכשרות הרב מיכאל דרעי מעכו שנדקר ביום שני באומן, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

הרב דרעי נדקר על ידי יהודי ישראלי במהלך קטטה ונפצע קשה, הוא טופל על ידי כונני 'איחוד הצלה' שפינו אותו למרפאת אומן שם בוצעו פעולות מצילות חיים ולאחר מכן הוא אושפז בבית החולים המקומי, דל אמצעים וללא ציוד מתאים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הרב דרעי המשמש כמשגיח בבד"ץ 'בית יוסף' לא הפעיל ביטוח בעלות של כ-2$ ליום בטרם המריא לאומן - דבר שגרם לבני משפחתו שרצו להציל את חייו ולהעבירו לטיפול רפואי בישראל - להתחייב לסכום של כ-100 אלף ש"ח עבור אשפוז והטסה רפואית מקייב לישראל.

בכשרות בית יוסף לאחר שהתייעצו עם לשכת שר הבריאות יעקב ליצמן, פנו לחברת 'מד אסיס' העוסקת בהטסות רפואיות והתחייבו בפניהם לגייס את הכסף הדרוש על מנת שהרב דרעי יובא לטיפול רפואי בישראל.

המטוס המריא מישראל אתמול (שלישי) לאחר חצות הלילה, אולם לאחר שעזבו את שמי ישראל התגלתה תקלה של דיחוס אוויר והמטוס שב על עקבותיו לישראל - והמריא שוב רק כ-12 שעות לאחר מכן, בשעות הצהריים. המטוס נחת בשלום בקייב וצוות הטיפול נמרץ הגיע לבית החולים. לאחר בדיקות רפואיות יצאו באמבולנס לקייב ומשם המריאו חזרה לישראל.

כאמור, הלילה לאחר חצות, המטוס נחת בישראל והרב דרעי שמצבו הוגדר בינוני, הועבר כשהוא בהכרה מלאה באמבולנס לבית החולים רמב"ם בחיפה שם יקבל את הטיפול הרפואי הדרוש עד להחלמתו בעז"ה.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב מיכאל בן שושנה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.⁠⁠⁠⁠

























המשגיח שנדקר באומן בית יוסף מיכאל דרעי דקירה אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד