כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בני ברק: השוק המרכזי לסוכות שמרכז הכל

ברחוב ירושלים במפעל הפיס הקהילתי בבני ברק מופעל שוק ענק ומרכזי למכירת ארבעת המינים

השוק המרכזי
השוק המרכזי



במרכז העיר בני ברק, במתחם ממוזג ומקורה, יפעלו כ- 90 דוכנים בהם תוכלו לרכוש את כל ארבעת המינים, מכל הזנים, הכשרויות והמחירים, קישוטי סוכה ועוד, כל זאת תחת קורת גג אחת באולם ממוזג ומרווח עם חניה סמוכה, ובמיקום מעולה במרכז העיר בצומת הרחובות ירושלים - מימון.

במפעל החיצוני יופעל נקודת מכירה של סוכות ירושלים לדברי מארגני השוק "בכל שנה הציבור נאלץ להתרוצץ בשמש ונסיעות לחפש אחר ארבעת המינים, בשנים עברו השוק היה במתחם בנדיקט ואוסם, השנה בחרנו במתחם ענק וממוזג ועבדנו קשה כדי שכל אדם שיגיע לשוק יוכל להשיג את מבוקשו והיצע עצום עם של סוחרים שיציגו בדוכנים את ארבעת המינים, וכן קישוטי סוכה וסכך מכל הסוגים והמינים עם חווית קניה איכותית.



הרב שמואל אליעזר שטרן עונה לשאלות בשוקצילום: הרב שמואל אליעזר שטרן עונה לשאלות בשוק
הרב שמואל אליעזר שטרן עונה לשאלות בשוק


השוק יפעל החל ממוצאי יום הכיפורים ברציפות עד ערב חג הסוכות. מן העיריה נמסר לנו, אומרים המארגנים, שבשנים עברו הצטברו תלונות רבות של תושבים על כך, ששוקי ארבעת המינים נמצאים בפאתי העיר, ועד שהיה מגיע האזרח שקנה את הלולב והאתרוג לביתו, היה נפסל בדרך, וכך יצא שכרו בהפסדו, מה גם שהשנה הוסיפו המארגנים, מורי צדק במקום שיוכלו לענות לציבור הלקוחות על כל שאלה הלכתית שתתעורר בשעת הקניה, עוד מוסיפים המארגנים, שאין ספק שהעירייה עשתה השנה רבות למדקדקים במצוות החג, בכך שיהיה להם יותר נוח לבחור ארבעת המינים בלב רגוע.

כדי להבטיח סדר לרווחת באי השוק במתחם, יתוגברו בו יחידות הפיקוח והשיטור, בשיתוף עם משטרת מרחב דן- מקומות החניה המסודרים שיש סביב השוק, מקילים מאד על ציבור הלקוחות שמגיעים ברכבם, או אלו שמגיעים עם תחבורה ציבורית נגישה ומסודרת למקום, אין ספק שברוגע ובאולם ממוזג ניתן לבחור בנחת אתרוג מהודר, הדסים משולשים, ערבות עם לבלוב, לולב עם קורה, בחירות כאלה מוצלחות ניתן לעשות רק במקום מסודר ומאורגן, עם סטנדרטים גבוהים.

מהנהלת השוק נמסר, כי נכון לשבוע זה כבר התקבלו בקשות רבות למכירת ארבעת המינים ומוצרי סוכה ממיטב הסוחרים ואנשי שיווק.



עם האתרוגן  האגדי אליעזר דאובה"צילום: עם האתרוגן האגדי אליעזר דאובה"
עם האתרוגן האגדי אליעזר דאובה"


הנהלת השוק תפרסם את השוק בשלטי חוצות, פליירים בתיבות הדואר, מודעות בעיתונים, בהם תזמין את הציבור להגיע, יצוין כי סוחרים המעוניינים לקחת חלק בשוק ארבעת המינים ולהציב דוכני מכירה, מוזמנים לפנות בהקדם להנהלת השוק, הזריז נשכר.

תורידו מעצמכם עול מיותר של התרוצצות בלי סוף, בואו למרכז הפיס הקהילתי, והיכנסו לחג הסוכות כפי שחג אמור להראות, בשלווה וברוגע.

להזמנות- 052-7833656/ 052-3613746
ארבעת המינים שוק הרב שמואל אליעזר שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד