כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

צפו • מקלב והרפורמים בניחום אבלים בבית משפחת לרר

אישי ציבור רבים ממשיכים גם היום לפקוד את בית משפחת לרר בבני ברק, ומנחמים את בני המשפחה, ביניהם צלם היהדות החרדית שוקי לרר, על פטירת אמם • אמש, נרשמו במקום רגעים יוצאי דופן עת הגיע לנחם, ח"כ אורי מקלב • צפו

צפו • מקלב והרפורמים בניחום אבלים בבית משפחת לרר



אישי ציבור רבים ממשיכים גם היום לפקוד את בית משפחת לרר בבני ברק, ומנחמים את בני המשפחה - ביניהם צלם היהדות החרדית שוקי לרר - על פטירת האם מרת זהבה גולדה בינה ע"ה. אמש, נרשמו במקום רגעים יוצאי דופן עת הגיע לנחם - ח"כ אורי מקלב.



אבי המשפחה סיפר למקלב על מסירות הנפש של זקניו בשמירת המצוות, ובתוך דקות ספורות נסובה השיחה לנושא העומד בראש הכותרות האקטואליות: ניסיון הרפורמים להטמיע את רעיונותיהם בישראל ומלחמתם נגד הציבור החרדי ורבניו.

מקלב שהרגיש נוח, שלף את חרצובות לשונו והחל לתקוף את הקהילות הרפורמיות והקונסרבטיביות: "אין מי שפגע בנו כמו שהם פגעו בנו.. מה שהם עשו לעם היהודי. מעבר לזה, נניח שהם רוצים לחיות כמו שהם רוצים, אבל מה עשינו להם שהם רודפים אותנו, רק בגלל זה שאני אומר את האמת הנצחית?", אמר מקלב לבני משפחת לרר.

לדבריו, "בג"צים, תחקירים, יועצים משפטיים - הכל נועד כדי להכפיש ולהשמיץ. הם הגיעו למסקנה אחת מאוד מסוכנת; גם הם יודעים שבארץ ישראל לא יהיו חתונות אלטרנטיביות עם כומר ורב, זה לא ילך, הם לא הצליחו להכניס את הרפורמה הזו לארץ, הציבור כאן מסורתי יותר - זה לא ייתפס ולא ילך".

מקלב המשיך: "הם שינו את צורת השיווק שלהם, של יהדות כביכול אחרת, כביכול היהדות שלהם מאירה פנים, מסבירה פנים ולא חשוכה ולא כבדה ומכבידה, יותר מקובלת, יותר גמישה קצת".

לסיום אמר כי "אי אפשר לתאר את סכומי הכסף שיש שם. יש להם מטרה גם להכפיש ולהשמיץ את הממסד הרבני בישראל, את בתי הדין, את הדיינים, את הרבנים, את הכשרות, את המוסדות החרדיים, בתחקירים ובפעולות שונות".
אורי מקלב רפורמים משפחת לרר ניחום אבלים בגץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד