כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

סערת הקוטג' • התוצאות מורגשות ברשתות הענק

רשת מלונות פרימה, שרגילה לרכוש 2000 קילו קוטג' בחודש, מוותרת על המוצר • מגה: ירידה של 20% במכירות • רמי לוי מתחייב: קוטג' ב-4.90 לחצי שנה

לא קונים. קוטג'
לא קונים. קוטג'

הכל החל בעצומה ברשת החברתית 'פייסבוק', שקראה להחרמתו של הקוטג' הישראלי עד להורדה של מחירו לסף שפוי יותר על ידי 3 היצרניות (תנובה, שטראוס וטרה).

היום מתברר כי המאבק החל לשאת פרי ולתת תוצאות בשטח, זאת על אף שקמעונאים רבים הכריזו על מבצעים מיוחדים כאות הזדהות עם המאבק.

בבדיקה שערך 'גלובס' ברשתות השיווק (המשווקות כ-60% מהסחורה) התברר כי אף במקום שהמכירה הכמותית עלתה,היה זה לכל היותר באחוז חד ספרתי - ולא כיסה את הירידה בעלות שנגרמה מהמבצעים, כך שהרשתות ספגו הפסד.

במקביל, רשת 'מגה' מסרה בשעות האחרונות כי במהלך היממה האחרונה נרשמה ירידה של 20% בביקושים לקוטג' - עובדה המצביעה על כך שהחרם החל לתת את אותותיו.

אם לא די בכך, רשת מלונות פרימה הודיעה היום (ה) כי החל ממחר בבוקר תופסק הזמנת הקוטג' לרשת. אתי לוי מנכלי"ת הרשת הסבירה את הצעד בכך שהרשת נרתמת למאבק הצרכני, והוסיפה כי הרשת לבדה היתה לקוח כבד של קוטג' עם צריכה חודשית של 2,000 ק"ג.

וזה לא הכל בסערת הקוטג': דף הפייסבוק שכבר גרף מעל 67 אלף מצטרפים, הוביל את רמי לוי להתחייב למבצע ארוך טווח.

לוי, כזכור, היה הראשון שהודיע כבר שלשום (ג) בלילה על הפחתת מחיר הקוטג' בכל הסניפים שבבעלותו ל-4.9 שקל. היום הודיע לוי כי המחיר הזה ישאר בכל הסניפים שבבעלותו למשך חצי השנה הקרובה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד