כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

התקשורת לא לומדת לקח וממשיכה לעבוד עלינו • צפו בנתונים

תעשיית 'הפייק ניוז' נמשכת ותימשך, טראמפ הטביע את המונח הזה והפך אותו לצמד מילים פופולרי כשהוא ומיליונים בעולם משתמשים בו כמעט יום יום • עקבנו, בדקנו וגילינו נתונים מדהימים שהתקשורת מסתירה מכולנו • 'פייק ניוז' כבר אמרנו

טראמפ נשיא אהוד. (רויטרס)
טראמפ נשיא אהוד. (רויטרס)



עוד מעט תמלא שנה לכהונת טראמפ כנשיא, והתמיכה בו לא ירדה מקרב מצביעיו, להיפך, תומכיו רק התחזקו בתמיכתם בו.

את התקשורת בארה"ב זה לא מעניין, חוץ מרשת 'פוקס ניוז' שידועה כתומכת בנשיא טראמפ, כל שאר הערוצים הגדולים שכוללים ערוצי טלוויזיה ואתרי חדשות, כותבים 24/7 נגד טראמפ, תפתחו את 'ניו יורק טיימס', סי אן אן, וושינגטון פוסט, איי בי סי, סי בי אס, העמודים שלהם מרוחים ב-90 אחוז דיווחים על טראמפ, כמובן שהכתבות שם כולן נגדו.

עקבתי בחודש האחרון שעות על גבי שעות יחד עם חבורת צייצני טוויטר אמריקאים שלכל אחד מהם יש מעל 50,000 עוקבים, עקבתי גם בפייסבוק בחשבונות של חדשות מארה"ב להם מאות אלפי חברים, בנוסף לכמה חשבונות של מיליוני חברים, ושם, בכל סקר שנעשה בהשתתפות עשרות אלפים, ולפעמים מאות אלפים או מיליונים - בכולם טראמפ ניצח.

עברתי על מאות סקרים בשבועות האחרונים ובכולם טראמפ ניצח, לא בגלל שאנשים שאוהבים או שונאים אותו, אלא כי נמאס לעם שאלה שיושבים באולפן - במקום לפרשן - מביעים את דעותיהם.

כולם זוכרים את הכנסים של קלינטון שנראו כמו חוג יוגה במתנ"ס של פרדס כץ, והכנסים של טראמפ נראים כמו דרבי כדורגל בטורקיה. הכנסים של טראמפ היו 'מפוצצים' באנשים מבלי שהיו צריכים להביא זמר כפיתוי, אנשים פשוט באו כי רצו שינוי.

קראתי כמות בלתי נתפסת של תגובות של אנשים בארה"ב שאמרו "אנחנו לא רוצים את טראמפ, אבל אנחנו לא רוצים שיכתיבו לנו מה להצביע".

הנה סקר אחד בטוויטר, מתוך אלפי סקרים בחודשים האחרונים, שבו הצביעו מעל 20,000 גולשים, בסקר נשאלה השאלה הפשוטה, "האם טראמפ נשיא גדול/דגול", התוצאות לפניכם.





דונלד טראמפ פייק ניוז התקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד