י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כך חגג הנגיד את יום הולדתה ה- 16 של בתו האוטיסטית - צפו

שש עשרה בנות 'מיוחדות' חניכות 'אהל שרה' זכו השנה לחופשה בת כעשרה ימים באוסטריה. הן עלו ברכבל השתעשעו בשלג בילו בקניונים ובעיקר שמחו ללא גבולות. לצפות ולהתרגש

pixabay
pixabay



קבוצת בנות 'מיוחדות' חניכות 'אהל שרה' המתגוררות בדיור הקהילתי של הארגון, מתחנכות בבתי הספר ועובדות במע"ש של הארגון ברחבי בני ברק, זכו השנה לחופשה חלומית של כעשרה ימים באוסטריה. מדי יום יצאו המשתתפות לטיולים ולמפלים המרהיבים באזורים הציוריים של האלפים. לראשונה בחייהן עלו הבנות ברכבל לפסגות מושלגים, התפעמו ממרחבי השלג העצומים, סיירו בבית הקהילה המקומית וקבלו הסברים על ההיסטוריה היהודית. פסגת השאיפות התגשמה במסע קניות אישי בקניון. את החופשה ליוו הרבה שמחה, צחוק והנאה ללא גבולות.

את הבנות ליוו צוות מהנהלת הארגון ומדריכות. "זה היה מרגש לראות את ההתפעמות והשמחה של הבנות לקראת הנסיעה. קדמה לנסיעה תקופה של הדרכה והכשרה. הבנות למדו אודות היעד, יצאו למשרד הפנים להנפיק דרכונים, הגיעו לביקור מקדים בנמל התעופה ויצאו אל החופשה כשהן מצוידות בחוברת הכוללת את תוכנית החופשה והסבר על כל מקום ואתר. היה חשוב לנו שהבנות תצאנה מוכנות. דאגנו לבצע התאמה והנגשה של כל הפרטים על מנת שהבנות תפקנה את מיטב ההנאה והתועלת מהחופשה". מוסיפה הגב' מילכי רכניצר שהצטרפה למסע.



היוזמה לנסיעה לחופשה בחו"ל ואירוח הבנות המיוחדות הגיע בהפתעה ע"י אחד התורמים מאירופה. הנגיד הנכבד ביקש לחגוג את יום הולדת ה- 16 של בתו הסובלת מאוטיזם בחברת 16 בנות מיוחדות בעלות לקויות שונות. הוא רכש עבורן בגדים מתאימים. רכש כרטיסי טיסה ושכר בית מלון קטן סמוך לוינה. 'הנגיד המיוחד ביקש כמה שיותר לשמח את ליבן של הבנות. צריך היה לראות אותן בימים הללו להבין את מה שעשה לנפשן הטהורה – סיפרה אחת המדריכות.

צילום: גילה הופמן. עריכת קליפ: חני ליבוביץ









































אוסטריה חופשה תסמונת דאון אוטיזם יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד