י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסרת הפאה מהחרדית ברחוב: מוצע פרס כספי למסייע באיתור התוקפת

בעקבות המקרה האנטישמי בתחילת השבוע בשכונת קראון הייטס כאשר חרדית מבוגרת כבדת ראייה הותקפה מילולית ופיזית על ידי גוייה שגם הסירה לה את הפאה וגנבה אותה, הליגה נגד השמצה מגנה את המעשה ומציעה פרס כספי למי שיצליח להביא ללכידתה של התוקפת

pixabay
pixabay



לאחר התקיפה של האשה החרדית בידי אחרת שחטפה את הפאה מראשה תוך כדי קריאות גזעניות מכוערות, הליגה נגד השמצה מציעה פרס כספי למי שיוביל למעצר התוקפת.

כזכור, כפי שפורסם אתמול (רביעי) ב'בחדרי חרדים', חרדית לקוית ראיה, תושבת קראון הייטס כונתה באופן נלעג על ידי אשה גויה "יהודייה" ועוד קללות מכוערות על מנת להעליב אותה, תוך כדי שהיא מסירה את הפאה שלה מראשה בזמן שצעדה ברחוב.



המקרה אירע ביום שני האחרון בסביבות השעה 14:30 באיסט פרקוואי שבברוקלין, האשה המותקפת בת ה-62 לא נפגעה והמשטרה עדיין מחפשת את החשודה במעשה - שגנבה את הפאה.

היות והאשה המותקפת היא כבדת ראיה, לא הצליחה לזהות את התוקפת בבירור, אבל נכנסה לתחנת המשטרה הקרובה זמן קצר לאחר מכן כדי לדווח על הפשע "הלכתי ופתאום עמדה לפניי אשה וצעקה", סיפרה האשה לשוטרים והצליחה לתאר להם רק את העובדה כי התוקפת הייתה אישה, אבל לא היתה מסוגלת לספק פרטים נוספים.

'הליגה נגד השמצה' גינתה אתמול (חמישי), את התקיפה האנטישמית נגד אישה יהודייה בקראון הייטס והודיעה כי היא מעמידה פרס על סך 2500 דולר תמורת מידע שיוביל למעצרה ולהרשעתה של התוקפת.

"אנחנו המומים מהתקיפה חסרת ההיגיון, שבאה ללא שום התגרות מצדה של האשה שהותקפה", אמר איוון ברנשטיין, מנכ"ל הליגה נגד השמצה בניו יורק. "תצוגת האנטישמיות הזו, שאנו מגנים בכל תוקף, היא מצערת והיא משנאה ברורה, ושאינה משתמעת לשתי פנים".

"אנו מודים למשטרת ניו יורק על הטיפול בנושא ועל חקירת התקיפה כפשע שנאה, אנו מבקשים מכל מי שיש לו מידע שימסור לרשויות", אמר.
תקיפה אנטישמית פאה הליגה נגד השמצה פרס כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד