י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנהיג דאעש בהקלטה נדירה: "הגבירו את הפיגועים"

ארגון המדינה האיסלאמית דאעש, פרסם הערב הקלטה נדירה של המנהיג העליון של הארגון אבו בכר אל-בגדדי, שבה קורא אל בגדדי לפעיליו להגביר את הפיגועים במערב: "תגבירו את ההתקפות והלוחמה הפסיכולוגית נגד הכופרים"

מנהיג דאעש בהקלטה נדירה: "הגבירו את הפיגועים"
אילוסטרציה: כוחות דאע"ש צילום: צילום מסך



ארגון המדינה האיסלאמית דאעש, פרסם הערב הקלטה נדירה של המנהיג העליון של הארגון אבו בכר אל-בגדדי, שבה קורא אל בגדדי לפעיליו להגביר את הפיגועים במערב, בנוסף אמר "צפון קוריאה מאיימת על ארה"ב בגרעין, והיא (ארה"ב) נחלשת"

את ההקלטה הנדירה פרסם הארגון הרצחני על רקע הדיווחים שהוא חוסל בסוריה, מנגד לא ברור מתי הוקלט הנאום של בגדדי.

"ארה"ב מציגה את עצמה כמעצמה היחידה בעולם והיא מאבדת את מעמדה כמדינה החזקה בעולם, היא הפכה למדינה עם חובות ענקיים שמטרידים אותה מאד, וזה יגרור עוד מדינות לתהום" אמר אל בגדדי.

מנהיג דאעש טען שרוסיה מנצלת את החולשה האמריקנית כדי להפוך למעצמה הגדולה". אל בגדדי הוסיף כי "צפון קוריאה מאיימת על ארה"ב ויפן בנשק גרעיני".

אל בגדדי ביקש מלוחמיו להמשיך במתקפות הטרור נגד המערב, ושילחמו במערב בכל מקום, "תגבירו את ההתקפות והלוחמה הפסיכולוגית נגד הכופרים" אמר.

בזמן האחרון נחל דאעש תבוסות קשות ואיבד את השליטה בעיר מוסול שבעיראק, ההקלטה מתפרסמת על רקע הדיווחים בחודשים האחרונים על כך שאל בגדדי נפצע ואף חוסל בתקיפה אווירית של כוחות הקואליציה הנלחמים נגד דאעש.
דאעש אבו בכר אל בגדדי ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד