י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אחרי ההדלפה: בארגון צהר מוציאים הבהרה

אחרי הסרט שפורסם מטעם ארגון צהר ועורר סערה, ארגון הקירוב הוותיק הוציא הבהרה: "הסרטון הועלה בטעות על ידי גורם חיצוני באופן שגרם לנו נזק כספי וערכי. אנו מתנצלים"

אחרי ההדלפה: בארגון צהר מוציאים הבהרה
שוקי לרר



לפני מספר ימים הופץ ברשת סרטון חדש של ארגון 'צהר', ארגון קירוב הרחוקים של חסידות בעלזא. בסרטון המושקע הנושא את השם 'מיין קינד, אייכה', נטל חלק הזמר מיכאל שניצלר ונדמה היה כי הקליפ יגרור תגובות נלהבות.

אולם בסופו שלל יום הקליפ עורר סערה: בסרטון בו מופיע האדמו"ר מבעלזא, מופיעות אף נשים, ובכלל - החיבור בין כלל המוטיבים בסרטון, צרם בעין ללא מעט צופים.

ארגון צהר שספג ביקורת קשה בעקבות הסרטון נאלץ להוציא הבהרה בה נאמר: "הננו להבהיר בזאת שהסרטון שהופץ ברבים בימים אלו על ידינו לפני כשלוש שנים עבור קהלי יעד של נשים בלבד, ובאופן מבוקר על ידינו. במשך כשלוש שנים מאז הפקה שמרנו מכל משמר שלא יגיע בצורה זו אפילו בטעות באופן פרטי לידי מאן דהוא, כדי שח"ו לא ייצא למקומות לא רצויים".

בצהר ממשיכים: "לצערנו הסרטון בצורה זו הועלה בטעות על ידי גורם חיצוני באופן שגרם לנו נזק כספי וערכי. כמובן שלא היינו מאשרים להפיץ משהו שהושקע בו הון עתק בצורה זו שמזיקה לנו מאד. כמו כן, באפן עקרוני אנו מתנגדים להפיץ תכנים שכאלו במדיה החברתית, שכן אנו עסוקים בהצלת נפשות, ובמקרים רגישים שהצנעה יפה להם".

בארגון הוותיק חותמים: "אנו מתנצלים בפני כל מי שראה עצמו נפגע מהפצה זו שאינה על דעתנו".

הסרטון שעורר סערה:
צהר בעלזא מיכאל שניצלר סרטון הדלפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד