י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרץ עם אקדח לתפילה: "ברחנו דרך החלונות"

במהלך תפילת מעריב של ליל יום כיפור בישיבת 'שכר שכיר' בנתיבות, פרץ אדם פנימה ושלף אקדח. מאות המתפללים חששו שמדובר מפיגוע ונסו על נפשם. מתפלל ל'בחדרי': "זו הייתה קטסטרופה של ממש, כולם ניסו להימלט. הרבנים נפלו"

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay



דרמה גדולה בישיבת 'שכר שכיר' בעיר נתיבות בליל יום כיפור. חשש לפיגוע גרם לבהלת ענק.

במהלך תפילת מעריב של ליל יום כיפור נכנס אדם תמהוני לבית המדרש שהמה ב-300 מתפללים. הוא לבש גופיה שחורה וכובע שמש, נכנס לתוך בית המדרש עם תיק, הניח אותו ואז שלף ממנו אקדח. הנוכחים חששו שמדובר בניסיון פיגוע וסו על נפשם.

אחד המתפללים בישיבה סיפר ל'בחדרי חרדים' את אשר אירע: "כל בני הישיבה - ברגע שהוא שלף את האקדח - כולם - כולל הרבנים - החלו לנוס על נפשם וברחו מבית המדרש דרך הדלתות ומהחלונות, בחורים הזמינו משטרה שהגיעה למקום בכוחות גדולים.

"זו הייתה קטסטרופה של ממש, אף אחד לא הבין מה קורה. נפלנו אחד על השני. כולם יצאו וברחו, הרבנים נפלו ואף אחד לא ידע מה קרה, כל הנשים החלו לבכות. לקח זמן עד שהכול חזר לקדמותו, לאחר שהבינו כי מדובר באדם שככל הנראה מעורער בנפשו".

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, ולכדו את האיש התמהוני, שככל הנראה היה בגילופין. האקדח נתפס והתברר שהיה עשוי מפלסטיק. המשטרה פתחה בחקירה.
ישיבה נתיבות אקדח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד