כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

השוטר שעצר רב חרדי נוקה מאשמת מעצר על רקע אנטישמי

השוטר רדף אחרי הרב לאורך 4.5 קילומטר, כשבסופם, השוטר הורה לו לצאת מהרכב עם ידיים למעלה, ג'סטין שאחז באקדח הורה לו לשכב על הריצפה וגם אשתו וילדיו נאזקו • "החוויה הייתה טראומתית" סיפרה האם • המעצר תועד - צפו בדרמה

מעצר הרב פינק
מעצר הרב פינק



השוטר ממשטרת ורמונט בניו יורק שרדף אחרי רב מניו יורק על שנהג מעל המהירות המותרת, והורה לו באיומי אקדח לשכב על הרצפה, ולאחר מכן עם שאר השוטרים אזקו את משפחתו של הרב נוקה מאשמת "מעצר מיותר".

המשטרה ביצעה חקירה של המקרה ומצאה כי "לא היו ראיות מהחקירה כדי לטעון שפעולות השוטר התבססו על רקע אנטישמי".

כזכור, בתאריך ה-8 באוגוסט, השוטר ג'סטין תומפסון, עצר רב חרדי עם משפחתו לאחר שרדף אחריו 4.5 קילומטר. תומפסון טען שהוא עשה את כל הפעולות הנדרשות כדי לאותת לרב לעצור, הוא הדליק את האורות והפעיל את הסירנה, אבל הנהג לא עצר לאורך 4.5 קילומטרים.
המרדף והמעצר הדרמטי
השוטר עצר את הרב בסופו של דבר לאחר שנסע 30 קמ"ש מעל המהירות המותרת.

אחרי שהנהג, הרב פינק, עצר את מכוניתו, השוטר הורה לו "לצאת עם הידיים למעלה", השוטר, שהחזיק אקדח, הורה לרב פינק לשכב על הריצפה.

תומפסון השוטר החליט לעצור את הרכב לבדיקה שהגדיר כ"עצירת רכב בסיכון גבוה" כיוון שהמקרה אירע באזור כפרי, מאוחר בלילה, ללא גיבוי של שוטרים נוספים. השוטר ככל הנראה נלחץ, ואמר לרב לשכב על הרצפה, בנו של הרב פינק, ניסה לצאת מן הרכב, ותומפסון השוטר הורה לו להישאר בפנים, כך מדווח yeshiva world news.

לאחר שהגיעו שוטרים נוספים לגיבוי, הורו לבנו של הרב פינק לצאת מהרכב ונאמר לו ללכת אחורה, אך הילד לא עשה זאת, אז השוטר דחף את הילד על המכונית ואזק אותו.

שני נוסעים נוספים, אשתו של הרב פינק, שרה פינק, ועוד ילד נוסף, נאזקו גם הם באזיקים.

אשתו של הרב שרה פינק סיפרה לניו יורק פוסט כי "החוויה היתה טראומתית".

"אני אומרת לך, היתה אכזריות" אמרה בראיון "השוטר הצביע על האקדחים".

הרב בערל פינק אמר לשוטר שהוא לא שם לב שהוא נוסע מהר מידי,ושהוא חיפש מקום בטוח לעצור בצד הדרך, כי זה כביש מהיר והוא הרגיש סכנה לעצור איפה שהשוטר הורה לעצור.

הרב פינק, הואשם על ניסיון לחמוק משוטרים והוא צפוי להופיע בבית המשפט ב -18 באוקטובר.
הרב בערל פינק משטרת ורמוט אלימות שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד