י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טרוריסטית חוטפת מטוסים נאמה על זכויות נשים באיחוד האירופי

פלסטינית שהורשעה בטרור לאחר שהייתה מעורבת בחטיפות מטוסים, ומעודדת אלימות נגד ישראלים, נאמה בפרלמנט האירופי על זכויות הנשים, זאת למרות למרות שהיא נמצאת ברשימה השחורה של האיחוד • סגן יו"ר ועדת החוץ של האיחוד: "הטרוריסטים הפלסטינים חופשיים להתארח בפרלמנט באופן קבוע"

טרוריסטית חוטפת מטוסים נאמה על זכויות נשים באיחוד האירופי
רויטרס



ליילה ח'אלד, פלסטינית שהורשעה בטרור ומעודדת כיום אלימות נגד ישראלים, נאמה בפרלמנט האירופי על זכויות הנשים.

חאלד חברה בחזית העממית לשחרור פלסטין, שנמצאת ברשימה השחורה של האיחוד האירופי, מה שלא הפריע לאנשי האיחוד האירופי להזמין אותה לשאת את הנאום המרכזי באירוע שכותרתו "תפקידן של הנשים בהתנגדות העממית הפלסטינית", כך על פי כרזה לפרסום האירוע.

לח'אלד - שהוזמנה לבריסל ביום שלישי (אתמול) על ידי מחוקקים מטעם מפלגת איסקירדה אונידה הקיצונית השמאלנית מספרד - היסטוריה של חטיפת מטוסים. היא נעצרה בשנת 1970 כשנשאה שני רימוני נפץ בעת שניסתה לחטוף מטוס אל על מאמסטרדם שבהולנד עם שותף שנהרג על ידי שוטרים. לאחר שנעצרה בבריטניה, השלטונות הבריטיים שיחררו אותה תמורת בני ערובה חודש לאחר מעצרה. ב-1969, היא חטפה מטוס נוסעים אמריקני והנחיתה אותו בדמשק, שם הסורים עצרו שני נוסעים ישראלים למשך שלושה חודשים, הם שוחררו תמורת בשבויי מלחמה סוריים בבתי הכלא הישראליים.

אנדרס ויסטיזן, סגן יו"ר ועדת החוץ של הפרלמנט האירופי וחבר הפרלמנט של דנמרק, ניסה בימים האחרונים למנוע את הגעתה של ח'אלד לפרלמנט. "הטרוריסטים הפלסטינים חופשיים להתארח בפרלמנט באופן קבוע. וזה מערער את האמינות של הפרלמנט האירופי", אמר ויסטיזן.

כאמור, מאמציו לא הועילו, וחאלד נאמה על זכויות הנשים באיחוד האירופי.
האיחוד האירופי ליילה חאלד זכויות נשים פלסטינים אבסורד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד