י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ראש ישיבה הותקף ברכסים • "זה היה יכול להיגמר ברצח"

ראש הישיבה התיכונית ברכסים, הרב ארז בירנבוים, ניסה לחלץ את בנו מידי נערי שוליים • הם הגיבו בתקיפתו החמורה והוא הוכה עד טשטוש ההכרה • המשטרה עצרה חשודים

ראש ישיבה הותקף ברכסים • "זה היה יכול להיגמר ברצח"

מקרה תקיפה חמור אירע הערב (א) ברכסים: נערים הציקו לבנו של ראש הישיבה התיכונית, הרב ארז בירנבוים. לאחר שהתערב, הוא הוכה באלות ואבנים ופונה לבית החולים.

לפני שעות אחדות, הסתובבו הנערים ברחובה של העיר, חסרי מעש. כשנתקלו בבנו של הרב בירנבוים, הם תקפו אותו וניסו להוציא מכיסיו את רכושו.

הילד המבוהל זעק לעזרה. אביו שהגיע למקום תוך שניות ספורות, זכה לקבלת פנים חמה מהנערים. הוא הוכה באלות ואבנים עד זוב דם והתמוטט על הרצפה לעיני בנו.

כונני 'איחוד הצלה' העניקו לרב בירנבוים טיפול רפואי והוא פונה לבית-החולים רמב"ם בחיפה.

המשטרה שהוזעקה למקום, עצרה 2 נערים, החשודים במעשה.

ראש המועצה, דן כהן, נפגש עם הורי הנערים ומטפל בחומרה רבה במקרה.

ציון דאהן, כונן מד"א ו'איחוד הצלה' שחזר ל'בחדרי חרדים': "קיבלתי קריאה מהמוקד שיש פצוע כתוצאה מתקיפה חמורה. הגעתי לשטח ומצאתי אדם מעורפל הכרה, פגוע בראשו ומדמם מהפה ומהאף. חבשתי אותו והזמנתי אמבולנס.

"כשנודע לי שהמקרה הוא תקיפה של הנערים, הזמנתי גם ניידת משטרה", דאהן מוסיף כי הרב בירנבוים, "ניסה לסנגר על הנערים. אך הם איבדו צלם אנוש", הוא אומר ומוסיף כי "בזמן האחרון תושבי רכסים סובלים מהם רבות.

"תושבי העיר מפחדים להסתובב ברחובות. היום זה כך, מחר זה יכול להיגמר ברצח. אם לא היו אנשים שהגיעו להפריד בין הצדדים, זה היה יכול להסתיים ברצח".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד