י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רבבות מבקרים בתערוכת טכנולוגיה בגני התערוכה

360 חברות מרחבי העולם הציגו מוצרים חדשניים בתערוכת טכנולוגיה ישראלית • שרת החינוך והמדע של גרמניה קפצה לביקור והתרשמה: "בישראל יש יצירתיות מיוחדת"

רבבות מבקרים בתערוכת טכנולוגיה בגני התערוכה

28 אלף מבקרים הגיעו השנה אל תערוכת טכנולוגיה 2011 - התערוכה הבינלאומית ה-21 לחידושים וטכנולוגיה בתעשייה שננעלה ביום חמישי בערב, לאחר שהתקיימה בגני התערוכה בתל-אביב בין התאריכים 16-14 ביוני.

התערוכה התפרסה על פני שישה ביתנים מקורים ובשטחים חיצוניים, בשטח כולל של כ-20 אלף מ"ר.

למעלה מ-350 חברות הציגו בתערוכה, ביניהן חברות מגרמניה, רומניה, טיוואן, תורכיה ומדינות נוספות.

מהנהלת מרכז הירידים והקונגרסים בישראל, מארגני תערוכת טכנולוגיה 2011, נמסר כי מציגים בתערוכה, כולל חברות מחו"ל דווחו על עסקאות במיליוני שקלים שנסגרו בשלושת ימי התערוכה המתקיימת אחת לשנתיים, שהשנה הושם בה דגש על תחום הטכנולוגיה בתעשיית המתכת, עם הצגת חדשנות טכנולוגית, רובוטיקה מתקדמת ועוד.

אלי פלד, מנכ"ל חברת אינטרטול מכונות לעיבוד שבבי, אמר כי הוא הציג בתערוכה מחרטות חדשות של חברת קזנב שעזבה את השוק הישראלי לפני כעשר שנים, וכעת הוא החזיר אותה.

"ההתעניינות היתה גדולה מאוד ומכרנו בתערוכה שתי מכונות בשווי של יותר מחצי מיליון שקל. היתרון הגדול מבחינתנו היה החשיפה לציוד שלנו, ועכשיו כולם יודעים מי מוכר היום בישראל את המכונות של קזנב", הוסיף פלד.

אילן מאיק, מנכ"ל חברת טקתים אמר: "התערוכה בכללותה היתה אחת המוצלחות שהיו בעשרים שנה האחרונות. יש אוירה של פיתוח תעשייתי בארץ ברמות גבוהות מאוד, אוירה של התחדשות, של הקמה ושל בניה".

גם ניר שקולניק, מנכ"ל גלובוס ציוד טכני, אמר שמספר המבקרים שביקרו בביתן החברה וגילו עניין בתצוגה, היה גדול מאוד. שקולניק הוסיף כי בעקבות התערוכה נסגרו עסקאות משמעותיות ונמכרו מכונות רבות, מכל הסוגים.

שרת החינוך והמדע של גרמניה, ד"ר אנט שאוואן הגיעה אף היא לתערוכה כאורחת כבוד של אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים והקונגרסים, במסגרת ביקורה בישראל.

השרה אמרה כי שיתוף הפעולה המדעי והמחקרי בין גרמניה וישראל הוא עמוד התווך של היחסים בין שתי המדינות, והגברת העניין של דורות צעירים של מדענים בשיתוף פעולה זה יביא להמשך פיתוחה של חדשנות.

עוד הוסיפה השרה: "המשך הדיאלוג הוא המפתח לקשרים בין תרבויות ואנשים. בחברה הישראלית יש יצירתיות מיוחדת, ותערוכת טכנולוגיה 2011 המרשימה היא דוגמא של יצירתיות ותשוקה לפיתוח וקידום פרויקטים".

אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים והקונגרסים, אמר: "תערוכת טכנולוגיה 2011 שימשה כסייסמוגרף שנתן ביטוי להתאוששות הכלכלית במשק הישראלי. אנו עדים לאמון גובר בכלכלה הישראלית ובשינוי תפיסת הספקים מחו"ל מבחינת תמיכה בנציגים הישראלים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד