י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

כביש הכנסת נפתח • לא לח"כים בלבד

פתיחתו המחודשת של הכביש ארכה זמן, בין השאר משיקולי ביטחון ותיאום עם המשטרה • ריבלין: "מעכשיו, הכנסת נגישה יותר" • ברקת: "הכביש מקרב את העם לכנסת ישראל"

יו"ר הכנסת וראש העירייה בטקס חנוכת הכביש
יו"ר הכנסת וראש העירייה בטקס חנוכת הכביש

בטקס בהשתתפות יושב-ראש הכנסת ראובן (רובי) ריבלין וראש עיריית ירושלים ניר ברקת נפתח היום (ג') כביש אדמונד דה רוטשילד העובר בתוך שטח הכנסת לשימוש הציבור הרחב.

יו"ר הכנסת ריבלין אמר בטקס גזירת הסרט: "הכנסת היא של העם בישראל כולו ולא מוסד שיושב על גבעה מבודדת. הכנסת היא חלק משמעותי מירושלים. חשוב לנו מאד שהציבור בישראל יתחבר לכנסת ישראל - ולמעשה אנו שואפים שכל מי שמגיע לבירת ישראל יוכל לצפות בכנסת, לעבור לידה ואף לבקר בה. פתיחת הכביש תשרת את הציבור ותהפוך את הכנסת לנגישה יותר. אנו בכנסת עושים פעולות רבות נוספות כדי לוודא חיבור ונגישות מרבית לציבור".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר כי "פתיחת הכביש מקרבת את העם לכנסת ישראל. מנקודת התצפית הזו, דרכה עובר הכביש, נראית הכנסת יפהפייה ובמלוא הדרה. אני מודה לכנסת על שהעמידה את הכביש לרשות הציבור שיוכל לצפות בה ולבקר בה. זהו פשוט המעשה הנכון לעשותו", אמר ברקת.

הכביש נסלל ע"י עיריית ירושלים והכנסת הייתה שותפה לבנייתו. פתיחתו המחודשת של הכביש ארכה זמן, בין השאר משיקולי ביטחון ותיאום עם המשטרה.

בשלב הראשון, לא יעברו בכביש קווי תחבורה ציבורית רוטשילד אך הכביש יהיה פתוח לרכבים פרטיים ולאוטובוסים הרבים של תיירים ומבקרים בירושלים ובאזור הכנסת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד