י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כלה, כך בוחרים נעל לחתונה

את רוצה נעלי כלה יפות וזולות, שיאפשרו לך לסיים את הערב גדוש הריקודים בלי כאבי רגליים? • אז זהו, שאפשר גם אחרת • קבלי טיפים

נעלי כלה "מנגו עיצובים"
נעלי כלה "מנגו עיצובים"



בעוד הכלות מתאמצות לבחור את שמלת הכלולות החלומית שלהן, לנעלי הכלה נותנים פחות תשומת לב.

חשוב לדעת: אם לא תקדישי תשומת לב לבחירת הנעליים הנכונות, תסיימי את החתונה עם רגליים כואבות ועם הנעליים ביד.

רגע לפני שאת ניגשת לבחור נעליים, כדאי לך לשמוע מה יש לניסים יפה, מעצב נעליים ובעליה של "מנגו עיצובים", לומר לך.

הטיפים הבאים יעניקו לך נעליים שיתפקדו היטב ביום הגדול וישמשו אותך בגאווה גם אחרי ליל הכלולות.


שיפוע ואסתטיקה

אחת הבחירות החשובות ביותר לקראת יום החתונה היא הנעליים שילוו אותך באירוע הגדול. אך איך זה שתשומת הלב ניתנת לעיצוב המקום, לתזמורת, לצלם אבל לא לנעליים?

לעיתים, כלות שוכחות שהיום לא מתחיל ונגמר באירוע אלא הרבה לפני. כלה עומדת ביום חתונתה מינימום 10 שעות על רגליה והולכת במשך כל אותן שעות על נעלי עקב דקיקות וגבוהות שאינן תופסות את הרגל ולרוב מסיימת את הערב יחפה עם כאבים בכל הגוף.

להבדיל משמלת הכלה שעליה מוציאים הון, את נעלי הכלה מזניחים והתוצאה היא נעל זולה, לא איכותית ולא נוחה שפוגמת בכיף ובהרגשה הטובה שאמורה להיות בערב הקסום של חייה.

קבלי טיפים לבחירת נעלי כלה שיעשו לכם את הערב קליל ונחמד:

• חפשי נעל שהיא אסתטית ומרשימה אך גם מקיפה את הרגל ונוחה. נעל כלה טובה תוכל להחזיק איתך לאורך זמן, גם אחרי האירוע (ניתן לצבוע את הנעל וליהנות ממנה בהמשך).

• אם הכלה לא רוצה לוותר על נעליים שאהבה למרות שלא היו נוחות לה, מומלץ לקנות זוג נוסף לאירוע: אחת לקבלת הפנים – יותר ייצוגית, והשניה לשלב הריקודים והמסיבה – נעל שטוחה ונוחה יותר כגון כפכף או סנדל נוח. פלטפורמה עדיפה על נעל עקב.

• שיפוע (המרווח העקב לפרונט) – במידה והוחלט ללכת על עקבים לאירוע עצמו, רצוי ששיפוע הנעל יהיה עד 6-7 ס"מ (כשגובה העקב יכול להיות בהתאמה 8-9 ס"מ).

• רצוי לא לקנות נעליים או סנדלים עם רצועה דקה מדי, ואם כן אז לפחות שתהיינה בנעל 2-3 רצועות שיחזיקו היטב את הרגל. בקיץ מומלץ ללכת עם רצועה מאחור. כמו כן לא רצוי ללכת עם פלטפורמה גבוהה מדי ורצועות דקות.

•אם את סובלת מזיעה – ניתן להוסיף רפידה מצופה מבטנת עור שתספוג זיעה.

• רצוי לבחור נעליים לא לחוצות מדי ולא משוחררות מדי - שתופסות היטב את הרגל.

• מחיר הוא פונקציה של איכות - נעל צריכה להיות גמישה על מנת להתאזן עם המימיקה של הרגל. נעליים זולות עשויות מחומרים לא גמישים. עדיף שתשקיעי על נעליים מעט יותר יקרות ואיכותיות מאשר לקנות נעליים לא בריאות . השכרת שמלת כלה ללילה אחד מגיעה לעלות של כמה אלפים טובים אז למה לחסוך בנעליים איכותיות שיכולות ללוות אותך בהמשך וכמובן למנוע בעיות וכאבים ? מחיר מומלץ לנעלי כלה איכותיות: 500 ₪ ומעלה.



אז מה למדנו?

נעלי כלה צריכות להיות נוחות ופרקטיות גם לשימוש בעתיד.

בחרי נעל שנראית לך יפה, מתאימה לשמלה, מתאימה גם להמשך החיים ולא ללילה אחד, אבל בעיקר נעל שהיא נוחה, תופסת היטב את הרגל, יציבה ולא לוחצת. ושיהיה במזל!

נסים יפה הוא הבעלים של "מנגו עיצובים", ברחוב יפת 16 ביפו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד