כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

'מגה' מאבק • הרשת מורידה מחירי הקוטג'

רשת 'מגה' מצטרפת למאבק על מחירי הקוטג' והגבינה הלבנה ומוזילה את מחירן ל-5.49 שקלים • במקביל דורשת הרשת מהיצרניות להוזיל את המחירים • 25% ירידה במכירות הקוטג' של 'תנובה' - האם אפשר להכתיר את המאבק בהצלחה?

מקרר הקוטג' בסניף מגה
מקרר הקוטג' בסניף מגה

הרשת הקמעונאית 'מגה' מצטרפת היום למאבק על מחירי הקוטג' שתפס תאוצה בשבוע האחרון, ומודיעה כי היא קובעת את מחירי הקוטג' והגבינה הלבנה לצרכן על 5.49 שקלים.

הרשת שלחה מכתב ליצרניות ובו ציינה כי היא דורשת מהן לשנות את המחירון בו קנתה עד עתה את הקוטג' והגבינה הלבנה בשל ההוזלה לצרכן, וכי אם עד ה-1.7 לא ישונה המחיר - תשקול 'מגה' מחדש את המשך רכישת המוצרים הללו ואת כמויות הרכישה.

זאב וורמברנד - מנכ"ל רשת 'מגה' הסביר: "בימים אלו אנו עדים למחאה ציבורית שרק הולכת וגוברת ומחייבת אותנו למציאת פתרון ההולם את רחשי הציבור, הגיע הזמן שיצרניות החלב ייקחו אחריות ויוזילו באופן מיידי את מחירי המוצרים".

וורמברנד הוסיף ותקף את היצרניות: "אני שמח על החלטת הממשלה לבדוק נושא עליית המחירים אך עד לקבלת הכרעה בנושא, אי אפשר להמשיך ולתת לציבור הצרכנים לשלם את המחיר. אסור לאפשר למחאה צרכנית חשובה זו לגווע, שתיקת היצרניות וגלגול אחריותן רק לפתחו של הרגולטור אינו מובן".

בנוסף, אתר 'גלובס' חושף היום (ד) כי מכירות הקוטג' של תנובה רשמו צניחה דרמטית של 25% בימים האחרונים, מדובר בנפילה חדה ביותר ובניצחון מלא של הצרכנים, נותר רק לחכות ולראות מתי תיכנע החברה ותוזיל מחירים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד